środa, 8 stycznia 2020

Betterware Płyn do czyszczenia pralki - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do czyszczenia pralki, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.




Pralka jest u mnie urządzeniem niezbędnym, często używanym (przeważnie piorę codziennie), a więc aby nie musieć co trochę inwestować w nową, staram się o nią dbać. Robię to m.in., używając środków do jej czyszczenia, aby „brud”, pozostałości proszków jej nie zapychały. Płyn od Betterware-Lubię To zdał u mnie egzamin na 6 i zdecydowanie będę do niego wracać.

Po pierwsze jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy wlać do pustej pralki, nastawić program na 60 stopni i resztę zrobi się samo :).

Kolejny plus to jego skuteczność. Woda leci naprawdę brudna, a gdy puściłam ponownie pustą pralkę na samo płukanie, woda wyleciała czysta. To jednoznacznie pozwala mi sądzić, że jest czysto w jej środku.

Neutralizuje nieprzyjemny zapach z pralki. Co prawda, nie zauważyłam, żeby z mojej coś nie za ładnie pachniało, ale zdarza się, że woda podczas płukania (co jakiś czas puszczam samo płukanie, bez płynów, prania i detergentów), miała specyficzny, mało przyjemny zapach. Przy regularnym czyszczeniu pralki za pomocą płynu, ten zapach całkowicie znikł.

Moim zdaniem płyn ma same zalety. Według mnie, jeśli chcemy, by nasza pralka długo służyła, powinniśmy takie używać. Polecam.


Zalety:
  • Skuteczny.
  • Łatwy w użyciu.
  • Czyści.
  • Neutralizuje nieprzyjemny zapach.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To

14 komentarzy:

  1. Często własnei ludzie o tym zapominaja że pralke tez trzeba czyścic przynajmnej raz na jakiś czas. Dobry płyn wtedy to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie dużo prania w ciągu tygodnia, a o pralkę warto zadbać i by miała przyjemny zapach kolejny produkt , który zapiszę na listę zakupów Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ten spróbować, ponieważ inny sobie nie poradził za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Same zalety płynu, na pewno warto zainwestować w niego, by pralka służyła nam wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomocnik każdej pralki

    OdpowiedzUsuń
  6. Same superlatywy,szukałam ostatnio czegoś skutecznego do pralki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O dużej ilości prania coś wiem Aniu :) Tego typu specyfiki są potrzebne,pralka musi być czysta i pachnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. płyn przyda się każdej pani domu

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdym domu jest niezastąpiony taki płyn. Trzeba dbać o pralkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czasami używam specjalnych środków do tego aby dobrze wyczyścić moją pralkę. Jednak na początku miałam małe problemy z jej podłączeniem. Fajnie, że serwis http://serwisagd.wroclaw.pl/oferta-montaz-agd również oferuje takie usługi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za rekomendację. Każdy kto planuje zakup nowej pralki, koniecznie powinien poczytać ten artykuł przed dokonaniem wyboru https://szybkagotowka.pl/Finanse/jaka-pralke-kupic

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda jeśli zależy nam na naszym sprzęcie AGD to warto jest korzystać z dobrych środków. Ja jestem zdania że bardzo fajnie sprawdza się serwis zmywarek https://serwisagd-technik.pl/naprawa-zmywarek-wroclaw/ i muszę dodać, że jest to coś niezwykle ważnego jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń