środa, 2 października 2019

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Spider-Man: Wiecznie młody” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Spider-Man: Wiecznie młody”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.



Peter Parker zaczyna się pakować w coraz większe problemy i to zarówno w życiu prywatnym, jak i będąc Superbohaterem. Ciocia May jest umierająca, nie dogaduje się z dziewczyną, ma zatarcia z przyjaciółmi, a wielcy gangsterzy polują na tajemniczą tabliczkę, która jest akurat w jego posiadaniu. Czy uda mu się wybrnąć z tarapatów? Czy uratuje ciocię? Czy poukłada swoje życie osobiste? Dlaczego złe charaktery tak pragną dostać tabliczkę w swoje ręce?

Szczerze powiedziawszy, nie przepadam za Spider-Man i dlatego to nie ja czytałam książkę. Od kiedy pamiętam, będąc jeszcze małym dzieckiem, ten superbohater gościł w moim domu. Dlaczego? Ponieważ moja mama przepada za „pajęczakiem” wszelkimi filmami, komiksami i książkami w nim w roli głównej. Książkę podarowałam jej do przeczytania zaraz jak tylko przyszła i bardzo szybko dostałam recenzję. Mamie zdecydowanie przypadła do gustu, przeczytała ją z przyjemnością i choć znała wątek (książka jest uwspółcześnioną adaptacją komiksowej Stone Tablet Saga) bardzo się jej podobała.

W książce znajdziemy dużo akcji (szczególnie w drugiej części), bohaterów dobrze znanych fanom Spider-Mana co sprawia, że daje dużo radości z czytania. Moja mama zdecydowanie poleca każdemu, kto jak ona, uwielbia przygody Petera Parkera i jego drugie oblicze - Spider-Mana.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.

Książkę pt.: „Spider-Man: Wiecznie młody” znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Z pewnością dla fanów Spidermanem jak i gatunku książki będzie ona ciekawa niestety nie dla mnie nie ten gust Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe moje dzieci lubią a ja jako tako ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty, ale na pewno fani Spidermana będą zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek,komiksów tego typu mamy mnóstwo,uwielbiamy przygody super bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, kolorowa okładka, a wnętrze pewnie jeszcze ciekawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Bohaterowie Marvela nigdy nam się nie znudzą :) Kolejna ciekawa pozycja książkowa do naszej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu książka dla mnie,Spider-Mam i inne komiksowe postacie mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń