wtorek, 29 października 2019

ARA Szczecin Pasta do obuwia z lanoliną - OPINIA


Zapraszam na opinię o paście do obuwia z lanoliną, brązowej, jaką otrzymałam od firmy Ara.




Pasta nadaje się do wszystkich butów z skór gładkich. Posiada wysoką zawartość wosków, co sprawia, że doskonale chroni buty przed przemakaniem, błotem i solą, a co za tym idzie, przedłuża ich „żywotność”.

Jest łatwa w użyciu. Używana przez Amelkę, która robi to mało dokładnie i często na szybko, a mimo to nie pozostają widoczne smugi. Po użyciu pasty kolor na butach jest „żywszy”, buty zyskują ładny połysk.

Dość dużą zaletą pasty jest fakt, że nie „śmierdzi”. Ma dość specyficzny zapach, ale w przeciwieństwie do wielu znanych mi past do butów, zapach nie jest przeszkadzający, nie roznosi się po całym pomieszczeniu.

Używana do kozaczków córki i zdecydowanie jesteśmy zadowolone z efektów, jakie dzięki paście uzyskałyśmy. Z przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Łatwa w użyciu.
  • Wysoka zawartość wosków.
  • Chroni buty przed przemakaniem, błotem i solą.
  • Pogłębia kolor i nadaje połysk.
  • Nie śmierdzi.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Pastę do obuwia z lanoliną, brązową znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Ja również używam past do butów dla ochrony jak i dłuższej żywotności obuwia ta idealnie się nadaje Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze jak dawno nie widziałam takiej pasty :) uważam że pasta i inne preparaty typu natłuszczacz,impregnat są bardzo ważne dla butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedziec osobiście wole takie pasty niz pasty w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Chhba trauma z dzieciństwa ale nie nawidzę takiej pasty do butów

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz konieczne jest zabezpieczenie obuwia pastą w szarugę jesienną.

    Bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka pasta to przydatna rzecz w każdym domku. Trzeba odpowiednio zadbać o swoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. pasta do butów zawsze przydatna w domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty to też nasza wizytówka,warto o nie zadbać :) Kupię na pewno taką tylko w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasty juz dawno nie używałam. Inne zazwyczaj maja nieprzyjemny zapach, a ta widzę jest inna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiecie, że ja praktycznie w ogóle nie używam pasty do butów? Wiadomo są typy obuwia do których nie używa ich nikt, jak kapcie https://butymodne.pl/kapcie-domowe-damskie-c10783.html ale ja nawet swoje szpilki, czółenka ze skóry czyszczę piankami, wodą i nie poleruję pastą. Nie lubię tego matu na bucie albo nie spotkałam jeszcze dobrej pasty.

    OdpowiedzUsuń