czwartek, 5 września 2019

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Domek przy plaży” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Domek przy plaży”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.




Elle, Noah, Lee i Rachel wyjeżdżają do domku wakacyjnego Flynnów. Noah niebawem wyjeżdża na studia, więc on Elle mają ostatnie chwile wspólnej beztroski. Jak je spędzą? Czy wakacje będą udane? Czy uda się zrealizować wszystkie plany?

„Domek przy plaży” jest nowelką, którą proponuję przeczytać, jeśli znamy losy Elle i Noah z książki bądź Netflixa. Wtedy jest ciekawa, pozwala poznać wakacyjne przygodny poznanych wcześniej bohaterów. Nie znajdziemy w niej jakiś niesamowitych zwrotów akcji, pełnych emocji scen itp., ale czyta się ją dość przyjemnie.

Jest dość cienka, doskonale zda egzamin na leniwy wieczór, kiedy mamy ochotę poczytać, a jednocześnie nie chcemy brać do ręki czegoś długiego, emocjonującego, książki, która nie pozwoli nam zasnąć. Mnie się podobała i polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.




11 komentarzy:

  1. Brzmi zachecajaco chociaz ja akurat historii nie znam bo nei oglłądłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na netflixie nie oglądałam, ale książkę bym poczytała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znamale nie zaszkodzi poczytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawa lektura...już sam tytuł intryguje i zachęca by sięgnąć po tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka nie jest gruba,szybko się ją przeczyta,przyjemny styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno książkę panie chetnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  7. Pooglądam na Netflixie bo mnie zaciekawiłaś tą recenzją

    OdpowiedzUsuń