niedziela, 8 września 2019

Sklep chemiadomowa.com Forlux RDS higieniczna dezynfekcja rąk - OPINIA


Zapraszam na opinię o Forlux RDS higieniczna dezynfekcja rąk, jaki otrzymałam od sklepu chemiadomowa.com.



Preparat jest przeznaczony do „użytkowania w przemyśle spożywczym, w punktach sprzedaży produktów spożywczych, gastronomii, restauracjach i kuchniach”, jednak w domu też przecież gotujemy, często robimy to rękami (np. wyrabiając ciasto) i według mnie tego typu preparat jest wtedy zdecydowanie przydatny. Opakowanie jest z pompką, a preparat jest w formie płynu. Dzięki takiemu rozwiązaniu jego używanie jest łatwe i przyjemne. Zapach, no cóż, mnie nie przypadł do gustu, jednak osobiście nie znam tego typu produktu, który by cudowanie pachniał. Przypomina mi zapach środków do dezynfekcji dłoni używanych w szpitalach. Na szczęście nie przenosi się na produkty spożywcze, a na dłoniach pozostaje nie za długo. Posiada działanie bakteriobójcze i grzybobójcze. Daje nam to gwarancję, że nasze dłonie są całkowicie czyste i bez obaw możemy dotykać jedzenia. Trochę wysusza skórę, dlatego po skończeniu „pracy” z jedzeniem proponuję umycie dłoni dobrze nawilżającym mydłem i dodatkowo posmarowania ich kremem do rąk. Według mnie Forlux RDS higieniczna dezynfekcja rąk jest preparatem przydatnym. Ze swojej strony polecam.


Zalety:
  • Działanie bakteriobójcze i grzybobójcze.
  • Łatwy w użyciu.
  • Wygodne opakowanie.
  • Daje nam gwarancję, że nasze dłonie są w 100% czyste i bez obaw możemy nimi np. wyrabiać ciasto.


Wady:
  • Zapach który kojarzy mi się z szpitalem.
  • Wysusza skórę dłoni.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sklep chemiadomowa.com oraz na FB.

Forlux RDS higieniczna dezynfekcja rąk znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Oj ti nie dla mnie nie lubie tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach nie przypadający do gustu ale preparat przydatny w domu nawet gdy są małe dzieci Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo przydatne ale ja osobiście lubie ten zapach :P no lubie to za duzo powiedziane mi nie przeszkadza akuart

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajć za sam szpitalny zapach u mnie ma duuuuży minus

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich środków używam w pracy.Niestety po nic muszę tonę kremu używać,dezynfekują ale bardzo wysuszają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Markę znam i bardzo sobie cenię. Polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń