wtorek, 24 września 2019

Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe Nawilżający peeling solny do ciała - OPINIA


Zapraszam na opinię o nawilżającym peelingu solnym do ciała, jaki otrzymałam od Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe.





Peeling mieści się w dość ładnym opakowaniu z dużym otworem. Osobiście duży otwór w tego typu kosmetykach jest dla mnie sporą zaletą, dużo wygodniej wydobyć z niego peeling niż z opakowań z małymi otworami.


Zapach delikatny, bardzo przyjemny.


Po odkręceniu zakrętki znajdziemy złotko dające nam gwarancję, że nikt nie dotykał peelingu przed nami.


Jest drobnoziarnisty, podczas użycia przyjemnie masujemy skórę.


Działanie według mnie wspaniałe. Peeling dobrze radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka. Skóra po użyciu jest miękka, delikatna i bardzo miła w użyciu, a także dobrze i na długo nawilżona.


Czasami lubię dolewać sobie do wanny z wodą oliwki dla dzieci, wtedy na skórze robi się warstwa i po peelingu również taką mam. Dla mnie nie jest to wadą, a zaletą, ponieważ dzięki niej efekt nawilżenia jest dłuższy (a przynajmniej takie mam wrażenie).


Wydajność moim zdaniem jest dość duża. Nie trzeba użyć bardzo dużej ilości, aby uzyskać zadowalający efekt, a masaż podczas używania był przyjemny.

Z nawilżającym peelingu solnym do ciała bardzo się polubiłam. Uwielbiam miękkość i delikatność skóry po jego użyciu. Z wielką przyjemnością polecam.


Zalety:
  • Nadaje skórze miękkość i delikatność.
  • Nawilża.
  • Przyjemny zapach.
  • Masaż podczas użycia.
  • Wygodne opakowanie.
  • Wydajny.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Skarby Goczałkowic - kosmetyki solankowe i borowinowe oraz na FB.

Nawilżający peeling solny do ciała znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Bardzo faj.a opinia napewno polece go

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że w "słoiku" a nie w tubce. Też się kąpię w wodzie z oliwką 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chetnie bym go przetestowała na swojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się- chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawilża,przyjemny zapach,dobrze zapakowany i efekt masażu,brzmi rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśłi przyjemny zapach to jest juz mój

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu do czasu peeling wskazany :) Miałam różnych marek,chętnie się z tym zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno panie chętnie go wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię właśnie kosmetyki w takich opakowaniach, bo zawsze łatwo się z nich korzysta. Peeling to miast have każdej kobiety , przynajmniej raz w tygodniu trzeba zrobić.

    OdpowiedzUsuń