niedziela, 29 września 2019

Prezent Simple - Prezent na urodziny KUBEK DLA TATY - OPINIA


Zapraszam na opinię o kubku dla taty, jaki otrzymałam od Prezent Simple - Prezent na urodziny.




Kubek ma rewelacyjny napis - Tato! Co jak co, ale dzieci to Ci się udały. W kolorze srebrnym wygląda bardzo ładnie.


Jest bardzo wysokiej jakości. Myty ręcznie wygląda jak nowy. Grafika nie zmywa się, kolor pozostaje jak żywy.


Uwielbiamy kubki, ten jest rewelacyjny pod każdym względem. Szczególnie napis nam się podoba. Polecam.



Zalety:
  • Świetny napis.
  • Grafika nie zmywa się.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Prezent Simple - Prezent na urodziny oraz na FB.

KUBEK DLA TATY znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam kubki a taki jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam kubki i trochę ich mam a ten nadaje się do mojej kolekcji jak i jako prezent dla męża od dzieci Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty kubek i takie najbardziej lubię,a text wygrał wszystko,strzał w 10 nie strzał w 100.Naprawdę rewelacyjny text.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kubek, bardzo ładny, super napis, cóż chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy tata będzie zachwycony z takiego pięknego kubka.Niby nic a robi wiele ciepła na serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kubek fajny podobny dostałem od swoich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na prezent. Myśle że każdemu tacie spodoba się taki tekst

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny upominek. Z pewnością będzie chętnie do niego wracał i wspominał okoliczności w których go otrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty są też na Parker Sklep. Ja polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o jakieś ciekawe i warte uwagi prezenty, to moim zdaniem jak najbardziej warto jest zajrzeć do sklepu https://royal-price.pl/. Jest tu na prawdę spory wybór wielu ciekawych gadżetów idealnie nadających się na prezenty

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie urodziny są bardzo ważną okazją i muszę przyznać, że właśnie wtedy ważnym jest aby wiedzieć co można komuś wręczyć w prezencie. Polecam każdemu świetny wpis https://zamowprezent.pl/co-kupic-na-30-urodziny gdzie właśnie opisano co kupić na 30 urodziny w prezencie.

    OdpowiedzUsuń