środa, 18 września 2019

Lisap Milano Polska Szampon Lisap Men DENSIFICANTE - OPINIA


Zapraszam an opinię o szamponie Lisap Men DENSIFICANTE, jaki otrzymałam od Lisap Milano Polska.



Szampon jest zamknięty w niedużej, dość ładnej, plastikowej buteleczce.


Zapach ma wspaniały. Średniej intensywności, zdecydowanie męski (niestety nie wiem, do czego go porównać :( ). Na włosach pozostaje długi czas, przyciągając, kusząc.


Konsystencja lekka, szampon dobrze się pieni i jest dość wydajny.


Doskonale oczyszcza włosy, pozostawiając je czyściutkie i pachnące. Na włosach tworzy się „powłoka”, jaką można zauważyć po zastosowaniu nie jednej odżywki. Włosy dobrze się układają, są „sypkie”, miękkie i delikatne w użyciu.


Mąż bardzo polubił szampon, głównie za zapach oraz działanie. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Ładne opakowanie.
  • Nadaje włosom miękkość.
  • Wspaniały zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Lisap Milano Polska oraz na FB.

Szampon Lisap Men DENSIFICANTE znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Może i mojemu mężowi szampon przypadł by do gustu �� Oczyszcza włosy, ma przyjemny zapach Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze i mojemu by sie spodobal za .iewielkie opakowanie i wydajnosc a orzy tym ladny zapach czego chciec wiecej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, niedługo...gwiazdka czas pomyśleć o prezentach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż już testował ten produkt, bardzo przypadł mu do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno kupiłam Mężowi fajny szampon i mnie pogonił bo on używa tylko schaumę albo Head shoulders .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojemu mężowi przydałby się taki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasi mężczyźni też lubią dbać o swoje włosy :) szampon świetnie się sprawdził,najwyższa ocena jest tego najlepszym dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kupować 2w1 z żelem,może zobaczę jaki jest ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie jak moj mężczyzna , by zareagował na ten szampon. Myślę że skoro spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli myje, oczyszcza włosy a do tego nieziemsko pachnie to pewnie byłby na tak

    OdpowiedzUsuń