wtorek, 17 września 2019

Active Plast Plastry na odciski z kwasem salicylowym - OPINIA


Zapraszam na opinię o plastrach na odciski z kwasem salicylowym, jakie otrzymałam od Active Plast.




Na szczęście nie borykam się z żadnymi odciskami, niestety mama tak i dlatego to ona testowała plastry.


Stosowane były na odciskach „starych” oraz „świeżych” i w obu przypadkach mama była zadowolona z efektu. W przypadku odcisków, które powstały dość dawno, po użyciu plastrów odciski się zmniejszyły, mama odczuła dużą ulgę. Jeśli chodzi o takie „świeże”, powstałe dość niedawno, zniknęły całkowicie.


W opakowaniu znajdziemy 6 samoprzylepnych plastrów jednorazowego użycia. Są wysokiej jakości, nie odklejają się, nie powodują uczuleń czy odparzeni.


Według mamy plastry są skuteczne, a to dla niej najważniejsze. Polecamy.


Zalety:
  • Skuteczne.
  • Nie podrażniają, nie uczulają.
  • Nie odklejają się.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Active Plast oraz na FB.

Plastry na odciski z kwasem salicylowym znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. Niestety również robią mi się odciski , próbowałam różnych plastrów, maści ale nie wszystkie zdawały egzamin . wezmę pod uwagę przy następnych zakupach plastry, po opini mnie kuszą Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że działaja bo na odciski mało co pomaga choc ja akurat z tym problemów na szczęście nie mam ale w rodzine są z odciskami

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przydaly by sue mojej znajomej polece je

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami jak ubieram nowe obuwie pojawiają się odciski, wtedy bez plastrów ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  5. I żadna odcisk nie straszny ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem mam odciski,recenzja znakomita,najwazniejsze ze nie uczulaja i nie odklejaja sie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcisków póki co nie mam i mam nadzieję, że mieć na będę, ale dobrze wiedzieć, że takie istnieja. Bardzo przydatne plastry

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam taki jeden stary odcisk i dość długo się z nim borykam.Będę musiała koniecznie tych wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zaszkodzi mieć w swojej apteczce

    OdpowiedzUsuń