wtorek, 20 sierpnia 2019

Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu Seria Futrzana - OPINIA


Zapraszam na opinię o Serii Futrzanej, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Diecezjalnego.








W serii znalazłam cztery pozycje:
  1. Piesek Węgielek.
  2. Owieczka Mela.
  3. Osiołek Bonifacy.
  4. Zajączek Feliks.


Każda książeczka to inna bajeczka. Każda bawi i uczy, przekazuje dziecku ważne wartości, jak np. że nie liczy się wygląd zewnętrzny, a to, co mamy w środku.

Książeczki są kartonowe, solidne. Doskonale nadają się dla najmłodszych, na pewno posłużą długi czas.

Na okładce każdej książeczki znajdziemy zwierzątko, o jakim opowiada, a na nim milutkie i mięciutkie futerko. Szczerze powiedziawszy, nigdy nie widziałam takich i według mnie świetne. Futerko jest króciutkie, nie odpada od książeczki, więc moim zdaniem nie ma niebezpieczeństwa „najedzenia” się go.

Tekst prosty i ciekawy, co zachęca malców do słuchania.

Ilustracje śliczne, kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Moim zdaniem seria Futrzana będzie wspaniałym prezentem dla maluszków. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Ciekawe, pouczające bajeczki.
  • Kartonowe.
  • Z futerkiem.
  • Śliczne ilustracje.
  • Prosty, zrozumiały tekst.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Diecezjalnego i Drukarni w Sandomierzu oraz na FB.

Książkę pt.: „Piesek Węgielek.” znajdziecie TU.

Książkę pt.: „Owieczka Mela.” znajdziecie TU.
Książkę pt.: „Osiołek Bonifacy.” znajdziecie TU.
Książkę pt.: „Zajączek Feliks.” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Fajne kolorowe książeczki dla młodszych i nie co starszych dzieci Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Uwielbiam książeczki usztywniane, są o wiele trwalsze i łatwe dla dziecka do oglądania. Litery duże to super bo lepiej się czyta dziecku a kolorystyka niezwykle barwna. Świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ksiażeczki osobiście takie lubie a moje dzieciaki nadal takie lubia ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne książeczki barwne obrazki zacheca dzuecko do ogladania a zrozumialy jezyk zacheci do sluchania

    OdpowiedzUsuń
  5. My akurat już mamy ten etap poznawczy za sobą, ale będziemy polecać tę serię mamusiom maluszków

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą serię książeczek i jestem bardzo zadowolona.Niewielkich rozmiarów,śliczne obrazki,futerko-bardzo ucieszyły moje skarby :) Jeszcze raz Aniu dziękuję za ten konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartonowe piękne ilustracje,nie za duże w sam raz,niezniszczalne i super opowieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie bajeczki, które uczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wydane książeczki. Takie kolorowe i ciekawie wyglądające dzięki temu futerku. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam....

    OdpowiedzUsuń
  10. są super każdemu dziecku się bardzo spodobaja

    OdpowiedzUsuń