wtorek, 13 sierpnia 2019

Mamut Polska S.A. Sucharki - OPINIA


Zapraszam na opinię o Sucharkach, jakie otrzymałam od firmy Mamut Polska S.A.





Dla niektórych sucharki są doskonałą przekąską lub bazą np. do wędliny. Dla mnie zdecydowanie nie. Sucharki używam, gdy w domu panuje grypa żołądkowa lub inne „brzuszkowe” problemy. Sucharki Mamut zdecydowanie zdają wtedy egzamin, sprawiając, że żołądek pomału wraca do pracy, a jednocześnie są dość „znośne” w smaku (dla osób naprawdę nielubiących sucharków).

Nie zawierają cukru, dlatego śmiało może je spożywać m.in. osoba z cukrzycą.

Są bardzo chrupiące, a jeśli je popijemy, rozpływają się w ustach. Osobiście uważam za ogromną zaletę.

Pozostawione „na później” nie robią się miękkie i papkowate, nie nabierają wilgoci.

To jedne z najlepszych sucharek, jakie jadłam. Co prawda nadal nie przekonałam się, aby sucharki stały się dla mnie idealną przekąską, jednak są momenty, kiedy po nie sięgam. Polecam.



Zalety:
  • Jedne z najlepszych sucharków jakie jadłam.
  • Chrupiące.
  • Nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i papkowate gdy zostawimy je otwarte.



Wady:
BRAK





Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Mamut Polska S.A. oraz na FB.

Sucharki znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. My je bardzo lubimy sa nam dobrze znane

    OdpowiedzUsuń
  2. Również sięgam po sucharki kiedy występują problemy żołądkowe lub biegunka Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam przypomniało mi sie że dawno nie kupowałm :) chyba czas sobie przypomniec smak sucharków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czasem pochrupać sucharki, ale nie jest to produkt który jest na bieżąco w moim menu

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu od czasu do czasu pojawiają się sucharki.Masz rację Aniu,chyba najczęściej przy chorobie. :) albo pakuję w podróż na przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupuje sucharkow aczkolwiek może czas zacząć. Na pewno są smaczne i chrupiace

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te sucharki i już zawsze będą kojarzyć mi się z porodami cc z moimi synami. ...są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre na diete i grype żołądkową

    OdpowiedzUsuń