czwartek, 15 sierpnia 2019

Arbonne cosmetics - it’s for you Shea Butter Płyn do mycia ciała - OPINIA


Zapraszam na opinię o Shea Butter Płynie do mycia ciała, jaki otrzymałam od Arbonne cosmetics - it’s for you.




Płyn ma gęstą, kremową konsystencję. Doskonale się pieni. Wystarczy dosłownie parę kropel, aby dokładnie umyć całe ciało, a to sprawia, że jest bardzo wydajny. 473 ml, jakie znajdziemy w opakowaniu starcza na długi czas.

Opakowanie jest dość ładne i zdecydowanie wygodne w użyciu. Posiada pompkę z możliwością ponownego jej zakręcenia, co sprawia, że śmiało, można wziąć, np. na wyjazd.

Zapach ciekawy, mnie przypadł do gustu. Średnio intensywny, na skórze dobrze wyczuwalny, pozostaje dłuższy czas po użyciu. Mnie zapach przypomina połączenie kokosu z zapachem migdałów.

Płyn doskonale spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza skórę. Jednak nie tylko. Po umyciu skóra jest miękka i delikatna w dotyku. W moim przypadku (nie posiadam skóry suchej) jest doskonale nawilżona i odkąd go używam, nie użyłam ani razu balsamu, nawet po goleniu. Dodatkowo zauważyłam, że skóra po goleniu jest zupełnie inna, bez które krostek dość często się u mnie pojawiały, nie jest swędząca (niestety to często się u mnie zdarza) oraz miękka, a nie jak zazwyczaj szorstka.

Według mnie płyn Shea Butter jest dawką luksusu dla mojej skóry. Zachwycił mnie konsystencją, wydajnością, zapachem, ale przede wszystkim działaniem. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Oczyszcza, nawilża, pielęgnuje.
  • Nadaje skórze miękkości i delikatności.
  • Gęsta, kremowa konsystencja.
  • Wydajny.
  • Ładne i wygodne w użyciu opakowanie.
  • Przyjemny zapach.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Arbonne cosmetics - it’s for you oraz na FB.


Shea Butter Płyn do mycia ciała znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Oj chyba znalażłam płyn który mi zapachowo pasuej kocham migdaly i kokos a ich połaczenie to coś co by mi przypadło do gustu na 200%

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zapach kokosubi migdałów, dobrze się oienini nawilża skórę taki płyn to bardzo dobry produkt Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny produkt aczkolwiek za słodki jak dla mnie , wolę cytrusy bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie zapach migdalow wiec imi przypadl bydo gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach może być ,mi by przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z czołowych marek kosmetycznych oferująca kosmetyki o super składzie.
    Miałam okazję przetestować krem na dzień i na noc, serum i szczerze polecam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam jeszcze. Fajnie, że ma pompke, ponieważ jest to przydatna rzecz, a co do zapachu to nie przepadam za takimi. Tak to ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremowa konsystencja więc musi być wydajny,do tego delikatny zapach,aplikator,super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji Aniu spotkać się jeszcze z tą marką.Wygodne opakowanie,fantastyczny zapach,wydajny,jestem bardzo zaciekawiona by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie słodkie zapachy na ciele. Nie znam tej marki, nawet o niej wcześniej nie słyszałam . Dopiero dzięki Tobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Luksus dla skóry to mało powiedziane

    OdpowiedzUsuń