środa, 7 sierpnia 2019

ARA Szczecin Płyn do mycia nagrobków HADES - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do mycia nagrobków HADES, jaki otrzymałam od firmy ARA Szczecin.




Płyn używany był na dwóch nagrobkach — dość nowym z granitu oraz starym z lastryko, który lata świetności dawno ma za sobą, a zielony nalot był jego znakiem rozpoznawczym.
W przypadku nagrobka z granitu używany był roztwór – zakrętka płynu na 5 litrów wody oraz gąbka. Wystarczyło go dokładnie umyć, aby wszystko kurz, brud czy niespodzianki pozostawione po ptaszkach znikły.
Jeśli chodzi o drugi nagrobek, najpierw naniosło się płyn bez rozcieńczania i pozostawiony został na około 10 min. Po tym czasie nagrobek został dokładnie wyszorowany szczotką. Zielony nalot znikł praktycznie całkowicie, co dla mnie było miłym zaskoczeniem, ponieważ nie jednego środka do mycia nagrobków już używałam i żaden i przyniósł aż takiego efektu.

Dużą zaletą moim zdaniem jest fakt, że płyn nie pozostawia zacieków na nagrobkach.

Jego wydajność jest dość duża. Płyn starcza na kilka, a nawet kilkanaście umyć nagrobka (w zależności od tego, czy używamy go rozcieńczonego, czy w koncentracie).

Płyn nadaje się do różnego typu nagrobków, jest wydajny, wygodny w użyciu i przede wszystkim skuteczny. Według mnie posiada wszystko, co powinien posiadać płyn do mycia nagrobków, aby ich utrzymanie w czystości nie było koszmarem. Ze swojej strony polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wygodny w użyciu.
  • Do różnego rodzaju nagrobków.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.

Płyn do mycia nagrobków HADES znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć na przyszłość, że można taki płyn kupić, który usuwa brud z nagrobków Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć o taim płynie co prawda pomink mamy już nowy ale stary cięzko było umyc nawet najbardzoej polecane plyny nic nie dały

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywam tego typu plynow od 29 lat stylko woda. I plyn do garow i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny produkt, niestety nagrobki bardzo czasem ciężko utrzymać w czystości z wielu przyczyn. Ja zazwyczaj wodą z domieszką płynu myję i jest czystko. Ale płyn jest rewelacyjny z tego co czytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma Ara ze Szczecina ma bardzo dobre produkty,sama ich używam bo to miasto bardzo bliskie mojego miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć co jest skuteczne bez większego wysiłku.
    Dziękuję za super recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama zawsze ma problem z umyciem starego nagrobka, myślę, że ten płyn by jej pomógł, Dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko mi utrzymać nagrobki w idealnej czystości,szczerze to bardzo by mi się przydał taki płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewniscią by mi się przydał, by nagrobki rodzinne dobrze wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz na wielkie sprzątanie nagrobków- z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy z nas musi nagrobki czyścić ,płyn będzie pożyteczny

    OdpowiedzUsuń