sobota, 22 czerwca 2019

KICK the TICK KICK THE TICK® expert zestaw - OPINIA


Zapraszam na opinię o KICK THE TICK® expert zestaw, jaki otrzymałam od KICK the TICK.






Należę do osób bardzo ostrożnych, dlatego przed każdym wyjście dokładnie zabezpieczam dzieci przed kleszczami. No właśnie dzieci, a o sobie to już się nie myśli. Tym sposobem, ostatnio po powrocie z działki okazało się, że mam na ręce kleszcza. Na szczęście miałam w domu zestaw do jego wyciągnięcia, dzięki któremu obyło się bez wizyty na pogotowiu.

Zestaw zawiera aplikator z pojemnikiem aerozolowym, za pomocą którego zamrozimy kleszcza oraz przyrząd do jego usuwania z dwiema różnej wielkości końcówkami. Najpierw za pomocą aplikatora zamrażamy kleszcza, a następnie usuwamy go przyrządem. Prawda, że bardzo łatwe?

KICK THE TICK® expert zestaw nie tylko pozwala nam usunąć kleszcza, ale również „Ogranicza możliwość transmisji czynników zakaźnych podczas wykonywania zabiegu” co jest niezwykle ważne.

Zestaw jest wielorazowy, starczy na usunięcie około 40 kleszczy. Według mnie to spora zaleta nie trzeba za każdym razem kupować nowego.

Według mnie zestaw powinien znaleźć się w każdym domu. Dzięki niemu możemy skutecznie i co najważniejsze bezpiecznie usunąć kleszcza zarówno u osoby dorosłej, jak i u dziecka już od 3 roku życia oraz zwierząt. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
  • Pozwala skutecznie i bezpiecznie usunąć kleszcza.
  • Łatwy w użyciu.
  • Można stosować u dorosłych, dzieci od 3 roku życia i zwierząt.
  • Wielorazowy.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę KICK the TICK oraz na FB.

KICK THE TICK® expert zestaw znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska22 czerwca 2019 17:41

    Mam go i póki co nie musiałam używać

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny dla mnie mi.ys dzieci od 3rz a co z maluchem on tez jest narazony ale jak najbardziej w domu taku zestaw to skarb u mojego kita ostatnio bylo ich 7 na raz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny zestaw powinien się znajdować w domu Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw musi znaleźć się w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zakupić bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy. Super rzecz potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw, mam psa i też przyrząd do usuwania kleszczy kupiłam nie musiałam użyć nigdy. Również zabezpieczam go przed kleszczami kupując dodatkowo obroże lub stosując krople na karku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne połączenia można stosować od 3 roku i również dla zwierząt super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj wiadomo zawsze o dzieci się troszczy a o siebie nie, bardzo fajny sprzet

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby nie trzeba było korzystać z tego zestawu...a tak poważnie to warto w razie czego mieć w zanadrzu pomocnika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw trzeba mieć w pogotowiu.Dla dzieci,dla zwierząt i jak Margaretta wspomniała-oby nie trzeba było gu używać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki zestaw, ale pomimo nie był jeszcze potrzebny

    OdpowiedzUsuń