środa, 15 maja 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Save You” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Save you”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Jaguar.




Książka pt.: „Save you” to drugi tom z serii. Pierwszy tom pt.: „Save Me” znajdziecie TU.


Ruby bardzo cierpi, nie może poradzić sobie z tym, co jej zrobił James. Po pewnym czasie próbuje wrócić do codzienności, skupić się na spełnieniu swoich marzeń – studiach w Oksfordzie, jednak średnio jej to idzie. Nie może zapomnieć, a w najmniej odpowiednich momentach wszystko do niej wraca. Kocha, a jednocześnie nie może wybaczyć – zdrady, a także tego, że zamiast przyjść do niej z problemem, złamał jej serce. Mimo wszystko, gdy dowiaduje się, że James się stacza, jedzie do niego, chce pomoc.

James nie może sobie poradzić ze stratą mamy, mimo że nie byli z sobą aż tak blisko siebie, z utratą Ruby, z tym, co jej zrobił. Pije, bierze narkotyki, próbuje zapomnieć, odciąć się od rzeczywistości. Jednak w końcu przychodzi opamiętanie (w formie Ruby, siostry i przyjaciół), a chłopak postanawia naprawić, co popsuł. Wie, że bardzo zranił dziewczynę, ale ją kocha, postanawia walczyć, udowodnić jak bardzo mu zależy. Tylko czy mu się to uda? Na jakie pomysły wpadnie? Czy Ruby będzie umieć wybaczyć? Czy dostanie jeszcze jedną szansę i ją wykorzysta?

Również w tomie drugim książkę przeczytamy z perspektywy zarówno Ruby, jak i Jamesa. Tym razem są jeszcze rozdziały z perspektywy siostry Ruby i siostry Jamesa. Bardzo mi się podobało takie rozwiązania. Miałam możliwość poznać uczucia obojga, a dodatkowo poznałam bliżej ich siostry oraz ich historie, które są również ciekawe. Szczególnie Lydia – siostra Jamesa przypadła mi do gustu, a historia jej miłości, złamanego serca i nieplanowanej ciąży wywołała wiele uczuć.

Książka bardzo mi się podobała. Bohaterowie realni, z realnymi problemami, marzeniami. Śmiało, można się z nimi utożsamiać, wywołują dużo emocji.

Tom drugi tak samo, jak i pierwszy bardzo mi się podobał. Wciągnęła mnie, przeczytałam ją w całości za jednym razem. Nie mogę doczekać się ostatniego tomu. Zdecydowanie polecam.


Zalet:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Pisana z perspektywy 4 osób.
  • Poznamy ciąg dalszy historii Ruby i Jamesa ale również ich sióstr.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Save you” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Tom 2 również mnie zaciekawił jak i 1 więc z pewnością bym poczytała tę książkę i poznała bohaterów jak i dalsze losy Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, zachęca do poczytania zwłaszcza, że historia ukazana w jest wprost życiowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ksiązka az chce sie poczytac.

    OdpowiedzUsuń
  4. warto by przeczytać taka historię

    OdpowiedzUsuń
  5. Życiowa historia takie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i interesujący tytuł,zapewne musi być dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bohaterowie pochodzą z różnych światów a jednak są sobie przeznaczeni,na taki romans jak najbardziej mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwa tomy cieszą się wielką chęcią by panie je przeczytały

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie historie, ciagle coś nowego i zaskakującego się tam dzieje.

    OdpowiedzUsuń