wtorek, 21 maja 2019

Wydawnictwo Arkady Książeczka pt.: "Świat naklejek dla dziewczynek” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Świat naklejek dla dziewczynek”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.







To, że dzieci kochają naklejki, wie chyba każdy. W książeczce znajdziemy ich ponad 800, co daje wiele radości.

Stron jest aż 96, a na nich strony do ozdabiania (np. dłonie, naszyjniki), do kolorowania (np. kotki) czy naklejania (np. las, w którym należy wkleić zwierzątka).

Książeczka jest bardzo ciekawa i różnorodna. Skierowana do dziewczynek i według mnie będzie dla nich wspaniałym prezentem. Polecam.




Zalety:
  • Ponad 800 naklejek.
  • Aż 96 stron.
  • Do naklejania, rysowania i kolorowania.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Arkady oraz na FB.

Książeczkę pt.: „Świat naklejek dla dziewczynek” znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Wygląda na fajną a naklejki to jest to co dzieciaki lubia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką książka z pewnością nuda nie grozi, dużo stron plus naklejki i strony do kolorowania to dzieci najbardziej lubią Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książeczka 😊, moja mała oszalałaby z radoścu z tak ogromnej ilości naklejek

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka by się cieszyla

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega dużo naklejek, jeszcze tyle nigdzie indziej nie spotkałam, dziewczyny się ucieszą. Bardzo ładne ilustracje. Ciekawa jestem czy jest coś dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takiej ilości naklejek moje mieszkanie wyglądałoby jak książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój jakoś nie bardzo lubi, naklejki zamiast w książce nakleja na swoje łóżko😂

    OdpowiedzUsuń
  8. To dopiero skarbnica naklejek :) Wiele dni udanej zabawy dla naszych córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo stron,dużo naklejek,to dzieci lubią

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna zabawa .... tyle naklejek to dopiero frajda dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń