poniedziałek, 13 maja 2019

Kompania Mediowa Książka pt.: „Nadgryzione jabłko. Steve Jobs i ja. Wspomnienia” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Nadgryzione jabłko. Steve Jobs i ja. Wspomnienia”, jaką otrzymałam od Kompanii Mediowej.



Nie przepadam za biografiami, ale moja mam je uwielbia i dlatego ona książkę czytała, a recenzja jest jej oczami.

Steve Jobs to legendarna postać, o której można przeczytać bardzo dużo. W książce poznamy jego zupełnie inne, czasem dalekie od ideałów oblicze. W książce poznamy jego prawdziwe oblicze, bez kolorowania, upiększania, nie tylko z jego sukcesami, ale i kłamstwami, porażkami. Był osobą trudną w relacjach, wyrzekł się własnej córki (przyznał się dopiero, jak i tak prawda by wyszła na jaw), a przy tym był wielkim geniuszem.

Według mamy napisana jest bardzo ciekawym stylem. Każdą kolejną stronę czytała z wielkim zainteresowaniem, nie mogąc się od niej oderwać. Bardzo jej się podobała, uważa, że jest ciekawa i wciągająca. Polecamy.

Mam stwierdziła, że każdy, kto chce spojrzeć na życie Jobs od innej strony, nie tylko czytając o jego geniuszu i sukcesach, powinien po nią sięgnąć. Polecamy.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Pokazująca Steve Jobs nie tylko jako geniusza, ale wiele aspektów z jego życia.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kompania Mediowa oraz na FB.

Książkę pt.: „Nadgryzione jabłko. Steve Jobs i ja. Wspomnienia” TU.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa pozycja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rzadko czytam tego typu książki może i bym się skusiła ją poczytać Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli ktoś się interesuje jego biografią,ciekawostkami z życia wzięte to musi być świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię biografie, może i ta zachecilaby i mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto sięgnąć po tego typu książki biograficzne, by poznać blizej bohatera i jego życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wciągająca książka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, nie lubię go 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Również rzadko po tego typu książki sięgam,jednak na tym blogu każdy znajdzie coś dla siebie.Także fajnie Aniu,że mieliśmy okazję zapoznać się i z taką książką.

    OdpowiedzUsuń
  9. legendarna postać biografia moze być interesująca

    OdpowiedzUsuń
  10. Biografię też potrafią być w ciekawy sposob napisane. A o Jobsie chętnie bym się więcej dowiedziała

    OdpowiedzUsuń