piątek, 24 maja 2019

Huzar Miód nektarowy wielokwiatowy - OPINIA


Zapraszam na opinię o miodzie nektarowym wielokwiatowym, jaki otrzymałam od firmy Huzar.




Zastosowanie miodu nektarowego wielokwiatowego jest bardzo duże. Pomaga, gdy mamy problemy ze snem, zmniejsza napięcie, dobrze wpływa na serce czy układ krwionośny. To jeden z tych miodów, po które warto sięgać dla zdrowia.

Ostatnio (tak w sumie od jakiś dwóch lat) dość dużo się u mnie dzieje. Efekty są takie, że mimo ogromnego zmęczenia wieczorem, nie mogę zasnąć. Kubeczek mleczka z dodatkiem miodu pozwala się na tyle rozgrzać i wyciszyć, że zamiast myśleć o milionie spraw, pomału zasypiam.

W smaku miód jest pyszny. Słodziutki, tak jak na miodzik przystało. Według mnie najlepiej smakuje z gorącym mlekiem.

Opakowanie dość ładne, o pojemności 500g. Nie ma problemu z wydobyciem z niego miodu.

Konsystencję ma lejącą. Według mnie idealną, ponieważ bez problemu mogę go wydobyć i dodać do mleczka.

Miód posiada certyfikaty, a firma zdobyła wiele nagród. Ich miody są zdrowe i bezpieczne, nienaszpikowane chemią.

Miód nektarowy wielokwiatowy firmy Huzar zdecydowanie polecam. U mnie zagościł na stałe. Dzięki niemu, mimo problemów, łatwiej mi zasnąć, a przecież sen to zdrowie :).


Zalety:
  • Pyszny.
  • Zdrowy.
  • Ładne i wygodne opakowanie.
  • Pomaga w zasypianiu.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Miody Huzar oraz na FB.

Miód nektarowy wielokwiatowy znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Miody to ja uwielbiam czy to do herbaty czy nawet ciasta i jako dodatek do pieczenia mięsa miałam okazję spróbować innych tej firmy a ten z pewnością będę miała na uwadze Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM MIODY, świetnie mozna je wykorzystać a do tego są zdrowe, co jest ogromnym atutem

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam miody ostatnio polubiłam lipowy,. Tez lubie z ciełym mlekiem ale przed sne tez dobra ciepła woda z miodem . Nie za ciepła taka do 40st (mleko też) bo wtedy miód traci swoje własciowści podobno

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ten miód ma takie właściwości pomocne przy zasypianiu. Ja stosuję miód jako naturalny antybiotyk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest pyszny, bardzo lubię miody, zwłaszcza pitne 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowy,pomaga w usypianiu,nic więcej nie potrzeba,u nas w domu codziennie miód gości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja też mam problemy ze snem...muszę koniecznie wieczorem serwować sobie mleko z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię miód, używam do wielu potraw. Pyszne są świeże truskawki polane miodem. Na bazie miodu można robić różne nalewki, do pieczeni, czy nawet posmarować bułeczkę i zjeść z apetytem popijając mlekiem lub kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miody Huzar są dla mnie najlepsze,już nie raz różne smaki próbowałam.Niezastąpione w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miód jest pyszny i zdrowy wiem to od dawna. Uwielbiam sobie wieczorkiem wypić szklankę cieplej wody z łyżeczką miodu przed snem. Dzieciom daje w okresie przeziębień

    OdpowiedzUsuń