czwartek, 23 maja 2019

BRUMM - kosmetyki samochodowe i akcesoria Płyn do kokpitu - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do kokpitu, jaki otrzymałam od firmy Brumm.




Testowanie zajął się mąż, ponieważ on zawsze sprząta w samochodzie. Po zakończeniu był bardzo zadowolony. Stwierdził, że z pomocą płynu sprząta się łatwo, bez konieczności szorowania, kilkakrotnego powtarzania (z tym że od razu zaznaczam, że mąż bardzo dba o czystość w samochodzie i nie ma wielkiego brudu).

Zapobiega osadzaniu się kurzu. Po użyciu zdecydowanie dłużej kokpit jest czyściutki.

Zapach według mnie jest jedyną wadą produktu. Nie przypadł nam do gustu, na szczęsne nie jest za długotrwały. Wystarczy 5-10 min otwartych drzwi w samochodzie, aby zniknął całkowicie.

Opakowanie jest dość ładne i wygodne w użyciu. W formie spray nie trzeba bawić się z miseczkami z wodą, kilkakrotnym płukaniem ściereczek i czyszczeniem.

Nie pozostawia smug i zacieków, co zdecydowanie ułatwia i skraca czas sprzątania.

Wydajność jest na wysokim poziomie.

Według mnie zalet jest bardzo dużo, a zapach nie jest aż tak znaczący, aby go skreślić. Ze swojej strony polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Łatwy w użyciu.
  • Wydajny.
  • Zapobiega ponownemu osadzaniu się kurzu.



Wady:
Trochę wadą jest zapach.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę BRUMM - kosmetyki samochodowe i akcesoria oraz na FB.

Płyn do kokpitu znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. To coś dla męża on również sam sprząta samochód a z pewnością by mu to ułatwiło czyszczenie i zaoszczędzi czasu Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne co prawda ja nie przywiażuje wagi do perefekcyjnie czystego auta ale czasem sprzatnąc trzeba a wtedy lepiej miec spradzony i dobry srodek

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny produkt do pielęgnacji samochodu

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przydatny produkt do pielęgnacji samochodu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajność na wysokim poziomie,nic dodać ,nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam auta, nie znam się 😉 sle brzmi zadowalająco

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli sięgać to tylko po takie sprawdzone preparaty,wtedy sprzątanie samochodu to czysta formalność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze się sprawdził,warto kupić a nie wydać kasę na buble

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe u mnie też mąż zajmuje się autem. Muszę wiec mu pokazać ten środek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś z was kupował może ostatnio do swojego samochodu dywaniki? Ja zastanawiam się nad zakupem kompletu tutaj https://terazauto.pl/dywaniki-vw. Z tego co widze to mają bardzo solidnej jakości produkty w korzystnych cenach, więc może warto się zdecydować na ich zakup? Jak uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Skorzystaliśmy z usług www.zadbaneauto.pl – według mnie jedna z najlepszych firm, które zajmują się nabłyszczaniem samochodów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupowałaś kiedyś kosmetyki samochodowe w sklepie https://showcarshine.pl ? Z tego co widzę, to mają bardzo rozbudową ofertę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast mogę stwierdzić, że kosmetyki Mafra są doskonałe. Używam ich do regularnego czyszczenia, zabezpieczania i woskowania swojego samochodu, co pozwala mu wyglądać bardzo ładnie mimo zaawansowanego wieku.

      Usuń