czwartek, 4 kwietnia 2019

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Booba. Nowa kolekcja bajek” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Booba. Nowa kolekcja bajek”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.











Booba nie zna nowinek technologiczny, uwielbia zabawę i co chwilę pakuje się w nowe problemy. Jest bardzo ciekawy otaczającego go świata, a zwykły winogron, dla niego może być doskonałą zabawką. Przygody Booba są ciekawe i wciągające, a każda z nich to duża dawka śmiechu.





Ilustracje bardzo ładne, kolorowe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.




Na stronach znajdziemy duże ilustracje i mało tekstu. Jest on prosty, ciekawy i zrozumiały dla małego czytelnika.




Według mnie książeczka jest warta bliższego poznania. Ze swojej strony polecam.






Zalety:
  • Ciekawa.
  • Zabawna.
  • Śliczne ilustracje.
  • Mało tekstu na stronie.
  • Prosty, zrozumiały tekst.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.


Książeczkę pt.: „Booba. Nowa kolekcja bajek” TU.

12 komentarzy:

  1. Oj bardzo chętenie byk ją u siebie zobaczyła :) Seria "kolekcje bajek" sa super kolorowe i ładnei zrobione zachęcają do czytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazeczek nigdy dość szczegolnie tych ciekawych

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że spodoba się naszym milusińskim...przepiękne obrazki i mało tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna książeczka, a Boob przypomina mi Heniusia z bajki dla dzieci z tv

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby nam się taka do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ilustracje i zabawny tekst z pewnością przypadnie do gustu najmłodszym czytelnikom

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej książeczki nie miałam jeszcze w ręce a moje dzieci chętnie zapoznają się z Boobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna jest mało tekstu a dużo fajnych obrazków

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj synek chętnie ogląda na Netflix tę bajkę . Byłby zachwycony widząc tę kolorową książeczkę

    OdpowiedzUsuń