niedziela, 14 kwietnia 2019

Wydawnictwo Egmont Gra Wtedy kiedy? + dodatek Szalone fakty - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze Wtedy kiedy? i dodatku Szalone fakty, jaką otrzymałam o Wydawnictwa Egmont.












Naszym zadaniem w grze jest ułożenie 10 kart w linii czasu w kolejności chronologicznej.
Zaczynamy od położenia na środku pudełka z potasowanymi kartami. Każdy uczestnik wybiera jedną kartę i czyta na głos datę oraz wydarzenie, a następnie kładzie ją przed sobą. Najstarszy z graczy bierze kartę z pudełka i czyta na głos wydarzenie, osoba siedząca po jego lewej stronie musi wskazać miejsce odczytanego właśnie wydarzenia na swojej linii czasu. Jeśli mu się udało, karta jest jego.
Wygrywa osoba, która jako pierwsza ułoży linię czasu z kart.

Gra jest doskonałym pomysłem na dobrą zabawę w gronie znajomych czy rodziny, ale nie tylko. Doskonale nada się również na granie ze starszym dzieckiem lub użycie kart z niej do nauki.

Pytań jest łącznie aż 548 i są bardzo różnorodne. Na kartach znajdziemy fakty z historii, geografii, sztuki, literatury, sportu, wynalazków, filmu i dużo więcej.

Opakowanie jest nieduże, nie zajmie nam dużo miejsca. Po otwarciu, po boku znajdziemy kartoniki, po ich usunięciu znajdzie się miejsce na dodatki do gry.

Karty są dobre jakościowo. Nie łamią się, nie wyginają, nie rozdwajają. Oczywiście „normalnie używane”.

Grafika otrzymana w żółto-niebieskich barwach. Mnie osobiście przypadła do gustu.

Wraz z grą otrzymałam dodatek do niej „Szalone fakty”. Dzięki niemu gra jest jeszcze ciekawsza i mamy dodatkowe karty do dyspozycji.

Według mnie zarówno po grę, jak i po dodatek warto sięgnąć. Dają nam wspaniałą zabawę i zdecydowanie pożerają naszą wiedzę, a ją warto zdobywać w każdym wieku. Polecam.


Zalety:
  • Na spotkanie z znajomymi, rodziną, wspólną grę z starszym dzieckiem.
  • Poszerza wiedzę.
  • Dużo zabawy.
  • Nieduże opakowanie.
  • Ładne i wysokiej jakości elementy.
  • Dodatek do gry który daje dodatkowe możliwości.




Wady:
Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Grę Wtedy kiedy? znajdziecie TU

Dodatek do gry Szalone fakty znajdziecie TU

11 komentarzy:

  1. Jeszcze takiej nie widziałam , i juz mi sie podoba zwłaszcza ze poszerza wiedze i uczy przy okazji zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra do zabawy i nauki dobre połączenie dla całej rodziny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała zabawa zapewniona....wiedza nie pójdzie w las😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o takiej grze, która poszerza wiedzę w taki sposób, super

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna ta gra duzo mozna samemu sie doksztalcic jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na naukę gra jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra na spotkania z przyjaciółmi,na rodzinne spędzanie czasu :) Przy okazji sprawdza naszą wiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki tej grze nie tylko mozemy się dobrze bawić, ale również poszerzyć swoją wiedzę a nawet ją sprwdzić

    OdpowiedzUsuń