piątek, 12 kwietnia 2019

Vabun Żel Vabun Sport - OPINIA


Zapraszam na opinię o perfumowany żelu Vabun Sport, jaki otrzymałam od firmy VABUN.




Opakowanie żelu jest dość ciekawe. Utrzymane w odcieniach czerni i srebra. Posiada zamknięcie typu klik. W większej część jest przezroczyste, co jest praktycznym rozwiązaniem, widać ile go pozostało.


Konsystencję ma dość gęstą. Pieni się bardzo dobrze tworząc dużo pachnącej piany.


Wystarczy nieduża ilość aby powstała duża ilość piany, wystarczająca do umycia całego ciała. Wydajność żelu jest bardzo duża.


Według mnie zapach żelu to połączenie zapachu piżma i sandałowca. Mąż natomiast uważa, że zapach żelu jest po prostu męski. Intensywność zapachu dość duża. Pod czas używania czuć go w całej łazience, a później pozostaje na skórze długi czas (nawet kilka godzin).


Swoje zadanie spełnia idealnie. Zdaje egzamin nawet po dniu intensywnej pracy fizycznej np. na budowie, gdy zapach ciała jest bardzo nie męski. Oczyszcza, a przy tym nie wysusza skóry. Pozostawia na długo uczucie świeżości i czystości.


Mąż jest bardzo zadowolony z żelu, a jest dość wybredny, wymagający. Ja uwielbiam jego zapach po kąpieli, już nieraz pisałam, że kocham zapach piżma. Oboje polecamy.



Zalety:
  • Wspaniały zapach.
  • Gęsta konsystencja.
  • Wydajny.
  • Dobrze się pieni.
  • Oczyszcza.
  • Nie wysusza.
  • Daje uczucie świeżości i czystości.
  • Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę VABUN oraz na FB.

Perfumowany żel Vabun Sport znajdziecie TU.

Perfumowany żel Vabun Sport kupicie również w sieci drogerii Hebe oraz salonach mody męskiej Pako Lorente.

11 komentarzy:

  1. Mąż miał okazję spróbować tegonzelu i również był zadowolony a osobiście zapach odpowiadał Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój maz peweni tez byłby zadowolony wiec może mu go sprezentuje na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach piżma też lubię...mąż też 😁😁
    Recenzja brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnia swoje zadanie, uwielbiam kiedy mężczyźni pachną tak męsko intensywnie

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miał mąż takiego, ale chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mojego tez pewnie przypadlby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opis, który zachęca do wypróbowania i przy najbliżej okazji zakupię dla Męża

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach musi być fantastyczny,chętnie kupię żel dla męża w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel dla mężczyzn Vabum ...chętnie kupię bo do tej pory to wiedziałam że marka robi perfumy . Mąż też lubi zapach piżma

    OdpowiedzUsuń