czwartek, 21 marca 2019

Wydawnictwo Initium Książka pt.: „World of Warcraft: Przez mroczny portal” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „World of Warcraft: Przez mroczny portal”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





To zdecydowanie nie jest typ książek, które ja lubię, ale coraz częściej sięga po takie Amelka i recenzja będzie jej oczami.

Mroczny Portal zostaje znowu otwarty, a na ziemie Azeroth dostaje się Horda z Szamanem Ner’zhul na czele. Zaczynają oblężenie Twierdzy Otchłani. W Azeroth pojawiają się czarne smoki oraz niewielkie grupy Orków. Khadgar i jego towarzysze muszą nie dokonać inwazji na ojczyznę orków oraz pokonać Szamana. Czy im się uda? Jakie przygody ich spotkają? Czy Azeroth będzie bezpieczne?

Dużą zaletom według mnie jest opis walk, bez „ubarwiania”, pełne krwawych scen, brutalne. Koleją jest fakt, że w książce znajdziemy również wątki zdrady, miłości, braterskiej lojalności czy intrygi. To zdecydowanie uatrakcyjnia książkę.

Książka pt.: „World of Warcraft: Przez mroczny portal” to kolejny tom serii Blizzard Legends. Jednak jest tak napisana, że nie musimy czytać poprzednich części, aby zrozumieć, o co w niej chodzi.

Według mnie książka spodoba się każdemu, kto lubi Warcraft oraz książki o tematyce fantastyki. Ze swojej strony polecam.


Zalety:
  • Ciekawa, wciągająca.
  • Sporo różnych wątków „pobocznych”.
  • Opisy walki mroczne, brutalne, pełne krwi (według mnie w takich książkach nie powinny być „kolorowane, tuszowane”).
  • Nie trzeba czytać poprzednich tomów z serii aby wiedzieć o co chodzi w tym.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz FB.

Książkę pt.: „World of Warcraft: Przez mroczny portal” znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie czasami warto i takie poczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachecajaca ksiazka warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyka w tak pięknym wydaniu - jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością zachwyci każdego fana tego typu fantastycznych książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moja bajka niestety nie przepadam za takim rodzajem książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla fanów takich ksiązek to coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka w klimacie fantastyki i horroru jest świetna dla fanów takiego gatunku jak i przecież gry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastykę lubię bardziej w filmie niż w książce ,może ją później zobacze

    OdpowiedzUsuń