wtorek, 19 marca 2019

FLO Płyn do szyb i luster apple - OPINIA


Zapraszam na opinię o FLO płyn do szyb i luster apple, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Zapach według mnie rewelacyjny. Z cytrynową nutą, średnio intensywny. Użycie małej ilości sprawia, że się uwalnia, rozchodząc po całym pomieszczeniu, zostaje w nim na dłuższy czas.


Opakowanie wygodne w użyciu, z atomizerem. Jest przezroczyste, co jest sporą zaletą, wiem, ile płynu zostało.


Swoje zadanie spełnia na 6+. Skutecznie usuwa wszelkie zabrudzenia, również te powstałe z jedzenia, tłuste, a także z kurzem. Pozostawia wszystkie powierzchnie szklane bez zanieczyszczeń, maz i zacieków.


Płyn jest bardzo wydajny. Stosuje go i do mycia okien, i do szyb, luster, szklanego stołu i ławy. Używany często, a w opakowaniu daleko do końca.


Moim zdaniem ma wspaniały zapach, wygodne opakowanie i co najważniejsze spełnia swoje zadanie w 100%. Zdecydowanie polecam.



Zalety:
  • Skuteczny.
  • Wydajny.
  • Wspaniały zapach.
  • Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Flo oraz na FB.

Płyn do szyb i luster apple znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Niedługo zazynają się świąteczne porządki i warto wiedziec czego użyć do mycia okien by nie musieć ich myc do skutku kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma przyjemny zapach i radzi sobie z zabrudzeniami dla mnie idealny pomocnik w sprzątaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. płyn niezwykły, sama mam dużo okien to taki produkt jest jak perełka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa z bimwlasnie go mam i zaczelam myc okna sporo ymytych a plynu malo zuzytego

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wydajny i ladnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kiedy takie płyny mają ładne zapachy, a do tego są bardzo skuteczne i wydajne. Dla mnie najważniejsze ,że nie zostawiają smug bo tego nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć o tym płynie, bo niedługo wiosenne porządki się szykują,więc warto sobie je ułatwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam,bardzo skuteczny i pachnie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. takiego nie miałam ale sądząc po opini dobry

    OdpowiedzUsuń
  10. Paluszki moich dzieci wszędzie są widoczne :) Zapach Aniu się liczy i oczywiście na pierwszy miejscu skuteczność,chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze się sprawdził jestem na tak by go kupić

    OdpowiedzUsuń