poniedziałek, 11 lutego 2019

PlecionkiZielonki Poduszka z tabliczką dzielenia - OPINIA


Zapraszam na opinię o poduszce z tabliczką dzielenia, jaką otrzymałam od PlecionkiZielonki.





Poduszki z tabliczką mnożenia widziałam już kilka razy, z tabliczką dzielenia nigdy. Według mnie świetny pomysł dla dzieci.


Jest doskonale wypełniona, widać już gołym okiem, że nikt na niej nie oszczędzał. Dla mnie to duża zaleta, osobiście nie lubię płaskich poduszek. Wypełnienie jest solidne, nie ugniata się, nie ubija się.


Wizualnie jest bardzo ładna. Nasza jest typowa dla dziewczynek, ale na stronie znajdziecie różne wzory.


Uszyta z dużą starannością. Nie zauważyłam żadnych niedociągnięć, a nitki trzymają doskonale.


Materiał wysokiej jakości. Nie pruje się, nie powstają dziury, a kolory nie blakną.


Amelka twierdzi, że jest bardzo wygodna. Rozmiar jaśka sprawia, że doskonale nadaje się np. podczas oglądania telewizora.


Według mnie podusia jest idealna. Zdecydowanie polecam.






Zalety:
  • Ładna.
  • Z tabliczką dzielenia.
  • Wykonana z staranności.
  • Solidna.
  • Dobrze wypełniona.
  • Wypełnienie nie ugniata się.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  PlecionkiZielonki.

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z taką poduszczką , jest idealna do nauki mnozenia i jak widać dzielenia a przy tym do przytulania także

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, materiał widzę że zdjęć ,że rzeczywiście milutki, do tego fajny pomysł na utrwalenie u dziecka dzielenia, sama jestem wzrokowcem i wiem że to doskonały sposób na zapamietanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie pidibaja tego typu poduszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl fajna taka poduszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Te poduszki są bombowe. Naprawdę świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z taką podusie warto ja mieć

    OdpowiedzUsuń
  7. poduszka taka bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra poduszka 😍 Dziecko może z nią uczyć się dzielenia, a jak się zmęczy to się na niej położyć 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ściąga 😛 A tak naprawde ciekawy wzor - tabliczka dzielenia ? Przydatne dla kazdego dziecka ktore jest na etapie takim w szkole :) Bardzo fajny tez moze to byc upominek dla dzieciaczka zarazem oryginalny jak i dydaktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ekstra ściągawka dla dziecka. Z pewnością dziecko łatwiej będzie się uczyć .

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna mamy z motywem tabliczki mnożenia z Minecraft.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna poduszka i dekoracyjna jak i edukacyjna :) Przed snem dzieci mogą szybciutko poćwiczyć tabliczkę mnożenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł poduszka z tabliczką mnożenia przyda się każdemu dziecku

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra! Maluch na sto procent sie ucieszyl:D Bardzo fajnie to wyglada. Przyznaj sie. Ile co to zajelo? Ja niestety nie potrafie tak szyc:( Jak szukam czegos takiego to wchodze tutaj link ale coz. Moze sie kiedys naucze:)

    OdpowiedzUsuń