czwartek, 17 stycznia 2019

CUKRY NYSKIE Markizy - OPINIA


Zapraszam na opinię o Markizach, jakie otrzymałam od CUKRY NYSKIE.






Do testów otrzymałam 4 smaki:
  1. Chałwowe.
  2. Kakaowe.
  3. Black.
  4. Orzechowe (o nich pisałam wcześniej TU)


Naszym zdecydowanym faworytem stały się markizy chałwowe, ze wspaniałym kremem, od których nie da się oderwać, aż do ostatniego kęsa. Pozostała smaki również są smaczne, z wyczuwalnymi smakami, słodkie, ale nie mulące.

Po otwarciu nie nabierają wilgoci, nie robią się miękkie i niesmaczne. Chociaż i tak mało kiedy zostaje coś na później :).

Ciasteczka są kruche, a jednocześnie rozpływają się w ustach.

W jednym opakowaniu znajdziemy 150 g. U mnie ilość idealna dla naszej czwórki.

Markizy od firmy Cukry Nyskie są pyszne. Zdecydowanie polecamy.




Zalety:
  • Pyszne.
  • Różnorodne smaki.
  • Kruche, a jednocześnie rozpływają się w ustach.
  • Opakowanie 150 gram.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Cukry Nyskie oraz na FB.


14 komentarzy:

  1. Pychota ja uwielbiam smak chałwy i napewno markizy o tym smaku są pyszne

    OdpowiedzUsuń
  2. Chalwowych niexspotkalam chetnie bym zjadla

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota choc ja akurta za chałwa nie przepadam wieć pewnei ten akurat smak by mi nie podszedla ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
  4. chałwowych nie jadłam bo za chałwą nie przepadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna, słodka paka do Was dotarła. Też bardzo lubię takie markizy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam markizy od dziecka jestem wierna im😋😋😋

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy markizy,ale o smaku chałwy jeszcze nie próbowalam,a uwielbiam chałwę pod kazda postacia,więc trzeba będzie nadrobic zaleglosci 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam z każdym nadzieniem,,opakowanie nie duże poręczne do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej lubie te kakaowe ale jestem chetny poznać i chałwowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ale zrobiłaś mi na nie chęć :) Idealne do popołudniowej kawki :)

    OdpowiedzUsuń