wtorek, 8 stycznia 2019

Betterware-Lubię To Woda perfumowana Blossom - OPINIA


Zapraszam na opinię o wodzie perfumowanej Blossom, jaką otrzymałam od Betterware - Lubie To.




Nuty zapachowe:
Nuta głowy:
sycylijska cytryna, zielone jabłko, pomarańcza
Nuta serca:
jaśmin, biała róża
Nuta podstawy:
cedrowe drzewo, piżmo, ambra



Woda perfumowana mieści się w szklanej buteleczce. Moim zdaniem jest dość ładna.


Zapach początkowo z wyczuwalnym zapachem cytryny, z lekką nutą jaśminu. Po chwili można poczuć moje ukochane piżmo oraz zielone jabłuszko. Mnie takie połączenie zdecydowanie przypadło do gustu. Zapach jest lekki, odświeżający, idealny na co dzień.


Intensywność zapachu określiłabym jako średnie. Co przez to rozumiem? Są doskonale wyczuwalne zarówno na skórze, jak i na ubraniu, gdy wchodzimy do pomieszczenia, ich lekka nuta w nim pozostaje, a jednocześnie nie są bardzo mocne, przeszkadzające otoczeniu czy duszące.


Utrzymują się dość długi czas. Użyte rano bezpośrednio na skórę, wieczorem nadal pozostają wyczuwalne, oczywiście z dużo mniejszą intensywnością niż zaraz po użyciu. Na kurtce zapach wytrzymuje parę dni.


Mnie zdecydowanie przypały do gustu. Połączenie zapachu cytryny, jaśminu, piżmu i zielonego jabłuszka tworzy bardzo ładny zapach, do tego długo się utrzymują i nie są za mocne. Ze swojej strony polecam.






Zalety:
  • Ładny zapach.
  • Średnio intensywny zapach.
  • Długo się utrzymują.
  • Ładne opakowanie.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Betterware-Lubię To oraz na FB.


Wodę perfumowaną Blossom znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. osobiście także wole perfumy które sa wyczuwalne ale nie sa za intensywne choć i takie czasem lubie użyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaśmin,piżmo,muszą bosko pachnieć i są mega orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie zapachowe świetne z pewnością przypadł by mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne pilaczenie nut zapachowych ciekawe cza maja probki

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie nuty zapachowe z miłą chęcią bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie nut zapachowych bardzo gustowne, mi by pasowały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nuty zapachowe...piżmo też lubię❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambra i piżmo😍 już uwielbiam ten zapach :) śliczny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te nuty zapachowe połączone razem muszą być ciekawe, urzekające zmysły. Jak każda kobieta uwielbiam perfumy. Chętnie sprawdziłabym jak te pachną na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie, muszą bardzo ładnie pachniec

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie zapachowe,urzekają zmysły,są orzeźwiające :) Lubię takie perfumy,mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tej firmy mam perfum dla siebie i jestem zadowolony,polecam męskie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydają się być w moim guście, bo też lubię takie połączenie zapachów. Chętnie bym je sprawdzila na swojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  14. No to nic tylko wypróbować, przetestować co nie:) Jeżeli chodzi o ładne perfumy to koniecznie musicie wypróbować jeszcze perfumy z drzewem sandałowym, mnie one urzekły!

    OdpowiedzUsuń