niedziela, 4 listopada 2018

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Mydło organiczne z zieloną kawą - OPINIA



Zapraszam na opinię o mydle organicznym z zieloną kawą, jakie otrzymałam od Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.




Mydełko jest ręcznie robione. Jest w 100% z naturalnych składników, organiczne z dodatkiem zielonej kawy.

Wygląda uroczo. Serduszko z malutkimi różyczkami zdecydowanie mi się podoba.

Działanie ma znakomite. Używane do cery trądzikowej przez córkę i zdało egzamin na 6+. Wszelkie wypryski, które były na twarzy wysuszyło, jednocześnie nie wysuszając skóry. Przy regularnym stosowaniu minimum raz dziennie, a przeważnie dwa, trądzik został w 80% zlikwidowany.

Zapach tym razem nam nie przypadł do gustu. Jednak każdy lubi co innego, a moja córka stwierdziła, że mogłoby dosłownie śmierdzieć, a i tak z chęcią by używała. Ważne jest w nim działanie, a nie zapach.

Wydajność na wysokim poziomie. Mam wrażenie, że mało co go ubyło, a używane jakiś miesiąc.

Mydełko nie robi się miękkie, papkowate. Dla mnie to ogromna zaleta, bo strasznie nie lubię takich „papek” pozostawionych wszędzie w łazience. Wiadomo, córka nie zawsze odłoży, gdzie powinna, szczególnie jak się spieszy do szkoły.

Obie zdecydowanie polecamy mydełko. Jak to moja córka stwierdziła, zapach „idzie przeżyć”, a efekty są genialne.



Zalety:
  • Skuteczne do walki z trądzikiem.
  • Śliczne.
  • Wydajne.
  • Wysusza wypryski, nie wysuszając skóry na twarzy.



Wady:
BRAK – moim zdaniem zapach nie jest wadą.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne.

20 komentarzy:

  1. prezentuje się bardzo ładnie ciekawi mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie choć olor troche niespotykany jak na mydełko za to fakt działąnie nie zapach ma znaczenie i chetnei bym sama spróbowała bo mam cerę tradzikową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt Mydeł do sprzedaży jest inny. Zapraszam do zapoznania się z produktami na mojej stronie. Po info zapraszam na priv. :)

      Usuń
  3. Oj nie tylko ja hwstem ciekawa zapachu wazne ze skuteczne jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygląda te mydełko. Ciekawi mnie z czym można porównać ten zapach, bo zielną herbatę to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne mydełko napewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia Politowska5 listopada 2018 19:33

    Pieknie wyglada i ma swietne wlasciciwosci,wiec jestem ciekawa czy zapach przypadlby nam gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow o piciu zielonej kawy wiem ,a mydło pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale że się sprawdza...zielona kawa jest rewelacyjna 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach poniekąd zależy od problemu cery z jakim mamy do czynienia. Każde Mydło robię po przeprowadzeniu wywiadu i skład dobieram indywidualnie do potrzeb zamawiającego, więc i wygląd i zapach może się różnić. Chętnych zapraszam na stronkę lub na grupę, są komentarze i opinie osób, które od kilku lat znają moje wyroby. :) https://www.facebook.com/groups/268312680305251/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu dziękuję, za testowanie...wystawiłaś moje nerwy i cierpliwość na wielką próbę.... hahahaha.... cieszę się jednak, skoro i Wy zadowolone jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wysusza wypryski a nie wysusza całej skóry,musi być rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda ładnie, własnoręcznie robiona to i precyzja

    OdpowiedzUsuń
  13. O takim mydłem nie słyszałam. Ładnie wygląda. Ważne, że działa, zapach się jakoś przeżyje

    OdpowiedzUsuń
  14. Rerwelacja :) pięknie wygląda i to, że zawiera składniki naturalne do duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne mydełko dla nastolatek :) Zapach jest ważny ale skuteczność działania jeszcze bardziej,wizualnie mydełko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. duża zaleta że dziala na trądzik,wygląda ładnie,ręczna robota

    OdpowiedzUsuń