czwartek, 29 listopada 2018

Brat.pl Orzechy Ziemne Prażone - OPINIA


Zapraszam na opinię o Orzechach Ziemnych Prażonych, jakie otrzymałam od sklepu Brat.pl.



Orzechy ziemne są bardzo zdrowe, zawierają m.in. witaminę E, H, B1, B2, PP, cukry, celulozę, saponiny, puryny, a także są źródłem kwasów nasyconych, jednonienasyconych, wielonienasyconych oraz kwasów oleinowych. Warto po nie sięgać np. w formie przekąski, zamiast słodkich batonów.


Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu. Posiada zamknięcie w formie struny, dzięki któremu orzechy zachowują świeżość.



W opakowaniu znajdziemy aż kilogram orzechów. Ilość wystarczająca na dłuższy czas, więc nie ma potrzeby co chwilę uzupełniania zapasów.


Według mnie dużą zaletą jest fakt, że nie są solone.


W smaku pyszne i to zarówno samodzielnie „chrupane”, jak i dodatek do deserów, ciast, czy też innych potraw.


Smaczne i zdrowe, w wygodnym opakowaniu i bez soli. Według mnie mają same zalety i polecam.




Zalety:
  • Smaczne.
  • Zdrowe.
  • Opakowanie z struną.
  • Bez soli.



Wady:
BRAK


Moja ocena -10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Brat.pl oraz na FB.

Orzechy Ziemne Prażone znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. O mniam cos co lubi u mnie cala rodzina

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy bardxo :) tylko moja corka woli z sola

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota u mnie też uwielbiają wszyscy ja osobiście wole solone ale takie też są pyszne

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam orzeszki pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie orzechy to zdrowa i pyszna przekąska. My też bardzo lubimy się nimi zajadać

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast słodkości zdrowe orzechy to przekąska doskonała.
    Doceniamy zdrowe produkty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zjadłabym wszystkie na raz 😋

    OdpowiedzUsuń
  8. Orzechy ziemne idealne do piwa,ta mi się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszne są, niestety teraz mam uczulenie na orzechy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy orzeszki, a zdrowe przekąski są zalecane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowa alternatywa na przekąski typu chipsy :) Świetny dodatek do deserów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie solone to i też zdrowsze dobry pomysł na jedzenie przed telewizorem

    OdpowiedzUsuń