sobota, 20 października 2018

Wydawnictwo Media Service Zawada Magazyn Pidżamersi 1/2018 - OPINIA


Zapraszam na opinię o magazynie Pidżamersi 1/2018, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.











Magazyn jest nowością na rynku i to bardzo ciekawą nowością. Obecnie dostępny jest nr 1, a kolejny pojawi się w styczniu.

Skierowany jest do przedszkolaków i moim zdaniem będzie dla nich idealny. Dostarczy wspaniałej zabawy podczas czytania komiksu o przygodach Pidżamersów, pozwoli rozwinąć logiczne myślenie podczas rozwiązywania rebusów, poćwiczy zdolności manualne i nie tylko.

W magazynie znajdziemy 28 stron, na których są zadania, zagadki, komiks, test, gra planszowa i konkurs, a w nim wspaniałe nagrody.

Znajdziemy w nim również dwa prezenty – latarkę oraz naklejki. Ksawery szczególnie z latarki był bardzo zadowolony. Ma ruchomą głowę, co strasznie mu się spodobało, a jej światło jest na tyle jasne, by np. zawędrować w nocy do ubikacji, a jednocześnie nie obudzić światłem pozostałych domowników.

Jesteśmy zdecydowanie na tak i z przyjemnością sięgniemy po nr 2 magazynu. Polecam.






Zalety:
  • Zabawa i nauka.
  • Komiks.
  • Zadania, test, zagadki.
  • Gra planszowa.
  • Dwa prezenty – naklejki i latarka.
  • Konkurs z wspaniałymi nagrodami.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada oraz na FB.

Magazyn dostępny również na



12 komentarzy:

  1. taki magazyn dla przedszkolaków idealny, kolorowy, różne zadania i nauka zarazem, dzieci taki polubią

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje takie magazyny uwielbiaja zwłaszcza starsza córcia choc akurat za pidżamersami nie przepada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mafazyn musze zajrzec do kiosku zobaczyc czy maja ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja corcia ich lubi ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie coś dla mojego syna. A z latarki też pewnie byłby najbardziej zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy magazyn ;) podobają mi się takie gazetki, które przyciągają uwagę dzieci, a jednocześnie uczą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta nowość. Widziałam z dzieciakami w kiosku. Bardzo spodobał im się ten gadżet w postaci latarki, bo oni raczej chcą takie gazetki właśnie dla tych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Wiktoria uwielbia tą baję mimo iż ma już 7 lat prawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla fanów będzie super i jeszcze prezezenty do tego gratis

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego magazynu i tak dokładnie bajki z dziećmi jeszcze nie poznaliśmy.Dla fanów tej bajki to nie lada gratka,prezenty uatrakcyjniają gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jedna gazeta a tyle w niej ciekawych rzeczy,takie uczą i bawią

    OdpowiedzUsuń