niedziela, 14 października 2018

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Zgadnij kto” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zgadnij kto”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Morgan Sheppard budzi się w hotelowym pokoju przykuty do łóżka kajdankami. Wraz z nim jest jeszcze pięć osób w różnym wieku, o różnym statusie społecznym. Pozornie nic ich nie łączy. Pozory jednak często mylą, a w łazience czeka niespodzianka w postaci trupa. Nieznany głos informuje, że wśród nich jest morderca, a jeśli w ciągu trzech godzin Morgan nie odkryje, kto nim jest – wszyscy zginą. Czy mu się uda? Co ma z tym wspólnego jego dzieciństwo? Czy aby na pewno jego towarzysze to przypadkowi ludzie?

Książka, która trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Ciekawa, wciągająca fabuła, zaskakujące zwroty akcji.

To książka, którą czyta się z przyjemnością, z zaciekawieniem. Pragnie się poznać rozwiązanie zagadki, dowiedzieć się kto jest mordercą. Mnie się zdecydowanie podobała i polecam.



Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Zaskakująca.
  • Trzymająca w napięciu.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Insignis oraz na FB.

Książkę pt.: „Zgadnij kto” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Oj ciezko widze ta ksiazke nie lubie tego typu ksiazek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie książki zapiszę sobie tytuł by ją mieć na uwadze przy najbliższej okazji by kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie ksiązki alechyba bym nieprzespaa nocy gdybym jej nei skończyła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę przeczytałam i napiszę tak: nie jest to thriller z najwyższej półki, ale czytało się przyjemnie. Fabuła przewidywalna, w jednej scenie mnie tylko zaskoczyła. Niemniej jednak czytało się z zainteresowaniem i bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie książki z dreszczykiem emocji

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ksiazki to ja lubie musze zapisać tylul ania gabri

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się, że to książka, którą warto przeczytać. Uwielbiam takie pełne napięcia, zwrotów akcjiwciągające lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa ksiązka, i pełna emocij, wciągnąc napewno się wciągniemy w tą książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książka trzymająca w napięciu. Uwielbiam takie, coś w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. O bardzo ciekawa ;) chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna fajna książka do kolekcji .

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka kryminalna,choć nie każda w takim gatunku mi pasuje,ta jakoś po recenzji mnie przekonuje do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie że książka trzyma w napięciu daje niezłą dawkę emocji

    OdpowiedzUsuń