niedziela, 28 października 2018

Wydawnictwo Arkady Książeczka pt.: "MATEMATYKA. Jakie to proste” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „MATEMATYKA. Jakie to proste”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Arkady.









Matematyka to pięta Achillesa mojej córki. Nawet nie chodzi o to, że jej nie lubi, ona jej po prostu nie rozumie. Niejednokrotnie mimo wielu godzin poświęconych na tłumaczenie i rozwiązywanie zadań, po klasówce okazywało się, że jest fatalnie, a poziom umiejętności jest bardzo niski. Dlatego każda książka, która choć trochę pomoże Ameli matematykę zrozumieć jest dla mnie na wagę złota, bezcenna.

Względem książki miałam naprawdę ogromne, nadzieję i nie zawiodłam się. Powiem tak, moje dziecko, które z klasówek przynosiło 1 i 2, z ostatniej dostało 4 i to nie z poprawy, co dla mnie było dosłownie świętem. Nie przesadzę, stwierdzając, że w naszym przypadku okazała się genialna.

Książka jest podzielona na rozdziały i podrozdziały. Znalezienie w niej odpowiedniego tematu nie sprawia najmniejszych problemów.

Jest bardzo kolorowa, czytelna i zrozumiała. Tekst napisany jasno, poparty rysunkami. Wszystkie zagadnienia tłumaczone są krok po kroku, co sprawia, że dużo łatwiej je zrozumieć, a to podstawa do matematycznych sukcesów.

W książce znajdziemy ogromną wiedzę matematyczną. Zarówno z zakresu szkoły podstawowej, jak i wyższej. To książka, która będzie pomocna zarówno dla młodszych dzieci, które dopiero wchodzą w matematyczny świat, jak i takich, które uczą się bardziej zaawansowanej matematyki.


Według mnie książka jest rewelacyjna i zdecydowanie polecam.


Zalety:
  • Sprawia, że matematyka staje się zrozumiała.
  • Podział na rozdziały.
  • Kolorowa.
  • Czytelna.
  • Zrozumiały tekst.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Arkady oraz na FB.

Książkę pt.: „ MATEMATYKA. Jakie to proste” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i napewno dużo ułatwi

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko sw az strach sie bac comnie czeka ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na fajna ale ja za matematyka nie przepadam nigdy jej nie lubiłam ale ja humanistyczna bardziej za to córcia uwielbia choc póki co dopiero 1 klasa potem sie okaże

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze za wcześnie dla nas takie podręczniki,ale dobrze wiedzieć po co sięgnąć w przyszłości gdy zdarzą się problemy z Królową Nauk

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatna pomoc naukowa, jak.dla mnie.jest

    OdpowiedzUsuń
  6. matematykę trza rozumieć a taka książka dużo ułatwi i podpowie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrozumiały tekst to podstawa,z taką ksiązką to i matematyka może być przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomoc dydaktyczna dla naszych dzieci. Powiem szczerze że nigdy nie przepadałam za matematyką, mam nadzieję że z moimi synami będzie inaczej i pójdą w ślady tatusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna książka widzę, dobrze wiedzieć, że istnieje taka pomoc naukowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet można polubić matematykę jak widać po książce ,ciekawa i zrozumiałą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matematyka nigdy nie była moim ulubionym przedmiotem.Książka,która uczy w rozumiały sposób,warto aby dziecko miało ją pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna książeczka myślę, że bardzo przydatna nie jednemu dziecku

    OdpowiedzUsuń
  13. matematyka sprawie nie jednemu dziecku wiele trudu,książka widać że przydatna

    OdpowiedzUsuń