środa, 17 października 2018

FLO Płyn do mycia smoczków, butelek i naczyń - OPINIA


Zapraszam na opinię o płynie do mycia smoczków, butelek i naczyń, jaki otrzymałam od firmy FLO.




Ponieważ w domu dawno nie mam maleństwa używającego smoczki, płyn postanowiłam oddać do testów szwagrowi.


Płyn nie zawiera barwników, fosforanów ani parabenów, przebadany dermatologicznie. To wszystko sprawia, że bez obaw możemy go używać do smoczków, butelek itp. dla niemowląt już od pierwszych dni życia.


Doskonale radzi sobie z wszelkimi zabrudzeniami, a nawet zaschniętym w butelce mlekiem. Dla wielu rodziców jest to znacząca zaleta, nikt chyba nie lubi stać i szorować butelki długi czas.


Konsystencja dość gęsta. Płyn dobrze się pieni i nie ma problemu z jego usunięciem z butelki, smoczka czy innych naczyń.


Opakowanie z pompką zdecydowanie ułatwia używanie płynu. Jest ładne, wygodne w używaniu i praktyczne.



Czystość butelek, smoczków itp. naszych maluszków jest bardzo ważna. Płyn do tego powinien nie tylko doskonale radzić sobie z wszelkimi zabrudzeniami, ale również być bezpieczny. Płyn FLO dokładnie taki jest i dlatego z ochotą polecam.




Zalety:
  • Bezpieczny.
  • Skuteczny.
  • Wygodne opakowanie z pompką.
  • Wydajny.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Flo oraz na FB.


Płyn do mycia smoczków, butelek i naczyń znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Po opini bardzo dobry produkt , który nie tylko poradzi sobie z naczynia.i ale również z rzeczami od dziecka i dodatkowo jest bezpieczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mualam okazje gotestowac jestem zadowolona z niego usuwa zacieki po sokach ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nigdy nie używałam. Teraz mam już duże dzieciaki to mi nie będzie potrzebny. Podpowiem bratowej to może kupi dla swojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda ja juz także za etapem smoczków i buteleczek ale taki płyn jest uniwersalny można myc słoiki itp no i przydałby sie do mycia bidona a dzieci w szkołach noszą

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam małego brzdąca w domu więc z pewnością taki płyn nam się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byc bardzo dobry, kiedyś to i ja bym chętnie go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia Politowska19 października 2018 19:20

    Dobrze wiedziec o takim plynie i warto go miec w domu, zwlaszcza jak sa w nim male dzieci

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, szkoda, że kiedyś takich nie było

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam takiego specjalnego płynu ale dobrze wiedzieć :) Smoczki,butelki to musi być bezwzględnie czyste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skuteczny,bezpieczny,idealna aplikacja,nic więcej mi nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam takiego płynu. Zawsze byłam ciekawa działania

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry płyn i ważne że bezpieczny każdy rodzic malca wie z czym to się wiąże

    OdpowiedzUsuń
  13. My będziemy testować wszystkie butelki, ponieważ na pewno będą takie, które się nie sprawdzą, więc nie nastawiam się, bo różne są historie z karmieniem butelką. Pierwszą propozycją, jakiej chciałabym użyć są butelki do karmienia od https://www.lansinoh.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wpis, bardzo przydatny :) A skoro jesteśmy przy żywieniu maluchów to polecam bardzo mleczko https://humana-baby.pl/kategoria/mleka-modyfikowane/ , dobrze smakuje i nie powoduje problemów jelitowych ;)

    OdpowiedzUsuń