sobota, 29 września 2018

Printu - drukujemy emocje Fotoksiążka - OPINIA


Zapraszam na opinie o Fotoksiążce, jaką otrzymałam od firmy Printu - drukujemy emocje.








Pewnie większość z Was, tak jak i ja zdjęcia trzyma na dysku. Dzięki firmie Printu — drukujemy emocje nasze wakacyjne wspomnienia zostały uwiecznione w fotoksiążce.

Moja książka jest w formacie 25 × 20. Nie za duża, przez co bardzo praktyczna. Po pierwsze, nie zajmuje za dużo miejsca. Po drugie, wygodnie się ją ogląda.

Wykonanie książki jest dość łatwe. Program, w którym to robimy, nie jest skomplikowany. Bez problemu można zrobić to samodzielnie i to w niedługim czasie.

Mamy możliwość skorzystania z różnych, gotowych pomysłów na książkę, ale również stworzenia własnego. Takie rozwiązanie sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Książka jest pięknie wydana. Nie zmieniło koloru na zdjęciach (celowo jedno było z wysoko nasyconymi kolorami, aby to sprawdzić), co według mnie jest ogromną zaletą. Dokładnie takie jak sami obrobimy zdjęcie, zobaczymy w książce.

Okładka twarda, solidna. Strony z grubszego papieru. To wszystko sprawia, że książka wytrzyma długo, nawet jeśli będziemy często ją oglądać.

Osobiście bardzo jestem zadowolona z fotoksiążki. Podoba mi się w niej wszystko, zarówno wykonanie, jak i jakość. Zdecydowanie polecam zarówno dla siebie, by nasze wspomnienia zostały na długi czas, jak i na prezent.


Zalety:
  • Dość prosty program do zrobienia fotoksiążki.
  • Duży wybór gotowych szablonów.
  • Możliwość stworzenia fotoksiążki według własnego pomysłu.
  • Wysoka jakość wykonania.
  • Twarda okładka.
  • Różne rozmiary fotoksiążki.
  • Dla zachowania własnych wspomnień i na prezent.



Wady:
BRAK


Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Printu - drukujemy emocje oraz na FB.

Fotoksiążkę znajdziecie TU.
Fotoksiążkę "prezent dla przyjaciółki" znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam foto książki. Chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super na prezent bardzo fajna Ania Gabrys

    OdpowiedzUsuń
  3. supr to wygląda ja planuje takei cos ale ciągle brakuje czasu by usiaść i poszukać. Teraz wiem gdzie szukac pozostaje problem z wyborem zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna jest ta fotoksiazka i tez bym taka chciala 😊 Fajnie tak usiasc cala rodzinka i obejrzec pamiatkowe zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. taka fotoksiążka na zdjęcia bardzo wspaniała pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna fotoksiążka jako prezent ale i dla siebie by mieć pamiątkę. Solidnie zrobiona, zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladna i duza zaleta sa twarde oprawy ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna fajna naeet i na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam taka mieć, może kiedyś się uda

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie foto książki . Zrobiliśmy sobie i dziadkom na pamiątkę z naszymi synami. Zapisuję nazwę firmy i chętnie przejrzę ich ofertę cenową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałbym wreszcie dorobić się takiej fotoksiążki... coś fajnego😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ładnie zrobiona i solidnie, świetna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo duży bałagan wśród zdjęć i zawsze brakuje mi czasu aby ogarnąć ten temat Aniu.Takie fotoksiązki są świetnym pomysłam,zwłaszcza iż dane na dysku mogą gdzieś zginąc.Świetny pomysł,naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już mam jedną fotoksiążkę w domu. Uważam, że to świetny pomysł na uwiecznienie wspomnień. Kiedy będę przygotowywała następną chętnie skorzystam z oferty firmy Printu

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka fotoksiążka to pamiątka na długie lata.Solidnie wykonane strony ze zdjęciami,przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. emocje,wspomnienia przelane na papier,fajny z tym pomysł

    OdpowiedzUsuń