sobota, 30 czerwca 2018

Kleen-Tex Polska Dywanik wash+dry Design - OPINIA

Zapraszam na opinię o dywaniku wash+dry Design, jaki otrzymałam od Kleen-Tex Polska.



Wizualnie jest bardzo ładny, stylowy. Będzie pasował do prawie każdego wnętrza. Oprócz mojego wzoru znajdziemy bardzo duży wybór innych, każdy znajdzie swój wymarzony.

Moja jest o wymiarach 40x60cm. Dywanik dostępny jest w aż 7 rozmiarach.

Wyprodukowany jest z:
Tkanina: 100 % poliamid
Spód: 100 % guma nitrylowa.
Używany już bardzo długi czas, prana w pralce wiele razy i wygląda jak nowa. Jest bardzo wytrzymała. Dostajemy aż 5 lat gwarancji, więc producent musi być pewny, jakości, ja już wiem, że jest na najwyższym poziomie.

Znalazłam w nim naprawdę wiele zalet. Po pierwsze nie płowieje, kolory po wielu praniach i długim używaniu są jak nowe. Po drugie jest antypoślizgowa, nie przesuwa się. Po trzecie nie zawiera PVC oraz posiada Certyfikat Oeko-Tex 100.

Dywanik może być używany na wiele sposobów. Zarówno, jako wycieraczka jak i jako dywanik do pokoju. W każdym z tym przypadków u mnie zdał egzamin na 6+.

Według mnie to dywanik z wieloma zaletami i żadną wadą, zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Można prać w pralce.
·      Praktyczny.
·      Solidny.
·      Duży wybór wzorów.
·      7 różnych rozmiarów.
·      5 lat gwarancji.
·      Antypoślizgowy.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kleen-Tex Polska oraz na FB.

Dywanik wash+dry Design znajdziecie TU

21 komentarzy:

  1. Ładny ma design ten dywanik. A skoro producent daje pięć lat gwarancji to musi być wysokiej jakości .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ma design ten dywanik. A skoro producent daje pięć lat gwarancji to musi być wysokiej jakości .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny dywanik i wzór niespotykany przynajmniej ja nie spotkałam takiego idealny do każdego wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzór. Bardzo stylowy. I najważniejsze, że się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniejsze jest to, w tego typu rzeczach, że kolor nie płowieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać że oryginalny😍😍😍
    W moim stylu❤

    OdpowiedzUsuń
  7. duży plus za antypoślizgowość, zazwyczaj takie dywaniki "latają" po całej podłodze

    OdpowiedzUsuń
  8. antypoślizgowy to świetna zaleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Triche nie dla mnie wzor ale kazdemu podoba sie cos innego ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór dywanika też by mi pasował.Fajny ,kolorowy i wyjątkowy .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny nowoczesny wzór :) Dywanik na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale stylowy i te mega kolorowe szpile,no przyznam robi mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy wzór,wpadający w oko,jakość też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ze sie sprawdza fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wzor,ktory pieknie wyglada i nada pomieszczeniu charakteru

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wzór, taki niespotykany, a ja własnie takie lubię, w moim typie jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wzór jak dla mnie bombowy wyróżnia się od innych

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, fajnie, że nie płowieje i dobrze się pierze :)

    OdpowiedzUsuń