środa, 27 czerwca 2018

Alexander Toys Gra Królik w ogrodzie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze pt.: „Królik w ogrodzie”, jaką otrzymałam od Alexander Toys.














Gra, która dosłownie pochłonęła męża i syna. Ciekawa, wciągająca, dająca godziny wspaniałej zabawy a przy tym ucząca sprytu, cierpliwości, logicznego myślenia.

W grze mamy królika i ogrodnika, dość rozgarniętego ogrodnika, który posadził marchewkę i dynie tylko nie wie gdzie, co. Królik ma ochotę na marchewkę, ogrodnik chce zebrać dynie.

Gra jest dwu osobowa. Jedna osoba wciela się w postać królika i buduje tunel by odnaleźć marchewki. Druga jest ogrodnikiem budującym drogę do dyń. Wygrywa osoba, która pierwsza uzbiera 10 warzyw.

Elementy gry solidne i bardzo ładne graficznie.

Instrukcja czytelna, zrozumiała z jej pomocą zasady nie są trudne do zrozumienia.

Miałam możliwość tylko przypatrzenia się jak moi mężczyźni grają, niestety żaden nie chce mnie wpuścić na swoje miejsce do gry J. Zdecydowanie gra umilająca czas. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Zrozumiałe zasady.
·      Czytelna instrukcja.
·      Solidne, ładne graficznie elementy.
·      Bawi i uczy.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Alexander Toys oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Wygląda na ciekawa grę i zazdrosazczę że dzie=ciaki lubią gry bo moje chyba antygrowe póki co

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna gra :) Sama bym chętnie zagrała .Super ,nie spotkałam takiej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo świetna gra nie tylko zabawna ale i pouczająca

    OdpowiedzUsuń
  4. O chętnie bym i ja pograła 🙂po opisie jestem bardzo zainteresowana tą grą ale pewnie u mnie byłoby tak jak u Ciebie że mąż i syn by zabrali grę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. dla zapełnienia wolnego czasu to świetna zabawa dla rodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Gry od Aleksander Toys znamy i bardzo lubimy Z synami .Ta wygląda na bardzo fajną, zajmującą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co widac ciekawa i piuczajaca gra ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Planszówka. Dawno w żadną nie grałam. A ta jest chyba odpowiednia na grę z siostrą

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiłaś mnie swoją opinią, myślę, że wciągająca jest ta gra

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna gra dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gra ciekawa,uczy cierpliwości i myślenia,na dwie osóbki w sam raz na szybkie zagranie z "przeciwnikiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna fajna gra,ja na na razie nic nie kupuję trochę nam się uzbierało i muszę część pooddawać :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te kroliki sie schowaly hihi fajna gra

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubimy gry z tej firmy i z pewnoscia przy najblizszej okazji ja zakupimy

    OdpowiedzUsuń
  15. gra dla każdego,uczy i bawi,mogłoby być z opcją,ze więcej graczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, ciekawa i wciągająca gra, u nas gry są zabawą nr 1

    OdpowiedzUsuń