wtorek, 27 lutego 2018

Coffee Style Kawa ziarnista Verona Style - OPINIA

Zapraszam na opinię o kawie ziarnistej Verona Style, jaką otrzymałam od Coffee Style.

Pierwsze, co mnie bardzo miło zaskoczyło to bardzo intensywny aromat zarówno z opakowania po jego otwarciu jak i z kubka z gotową kawą. Aromat unosi się zachęcając do skosztowania, już on sam powoduje, że senność jest mniejsza J.


Smak ma bardzo dobry, ja czuję w niej słodki smak migdałów z lekką nutą limonki. Zdecydowanie połączenie słodkiego i kwaśnego sprawia, że kawa ma ciekawy, zrównoważony smak.

Jest bardzo intensywna, a co za tym idzie nie tylko jest wydajna, ale i doskonale stawia na nogi. Wolę takie kawy, ponieważ rzadko pijam je dla samego picia, przeważnie muszą spełniać swoje zadanie – powalać funkcjonować przy zdecydowanym braku snu. Kawa Verona Style to zadanie doskonale spełnia.

Osobiście kawę Verona Style uważam za doskonałą, jeśli chcemy szybko się obudzić. Jej smak też mi bardzo odpowiada, a na dodatek cudownie, intensywnie pachnie. Ja zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pyszna.
·      Aromatyczna.
·      Doskonale pobudza.
·      Wydajna.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Coffee Style oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Smaczna z miłym aromatem do tego stawia na nogi to co lubię w kawie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Az mam smaka na taka kawke prosto zmielinaca do tego zapach migdalow az smaka mam eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie aromatyczne kawy. Smak wydaje się dość ciekawy :słodkie migdały i limonka .Przyznam szczerze że bardzo mnie te połączenie zainteresowało.Nie znoszę kiedy kawa ma gorzki smak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i ja. Aromat wyrazisty i świetny smak. Nie używałam w ziarnach od lat, z tej okazji młynek kupiłam i kawą, a zwłaszcza jej zapachem wspaniałym się zachwyciłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi zachecająca ale ja za ziarnistymi nie przepadam a dwa brak ekspresu :) ale na przyszłośc warto zapamiętac

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym spróbować tą kawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smak migdałów....musi być pyszna

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię migdały,zatem na pewno by mi smakowała.Obecnie będąc w ciąży bardziej podchodzi mi kawa ziarnista niż kupna rozpuszczalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym spróbować tą kawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno pysznie smakuje, szkoda, ze kaski ciągle mało bo zainwestowałabym w ekspres do kawy

    OdpowiedzUsuń
  11. to taka kawa to chyba nie dla mnie , wolałabym inny smak

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER nuta smakowa...migdały i limonką...coś co bardzo lubię....♥️

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie muszę codziennie pić kawy ale takie postawienie na nogi to już niejednokrotnie by się przydało :) Intensywna,aromatyczna znajdzie grono wielbicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kawa, ogólnie bardzo lubię kawy a takiej jeszcze nie miałam okazji smakować

    OdpowiedzUsuń
  15. mam swoją ulubioną kawę nie znaczy że nie mogę spróbować innych,tylko że nie chce mi się mielić codziennie

    OdpowiedzUsuń
  16. kawy nie pijam ale na prezent dobry pomysł :) Pońc Halina

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba dużo próbować, na pewno być otwartym na różne smaki i rodzaj kaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszy dobra herbata tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest dobra kawa

    OdpowiedzUsuń
  19. No i takie recenzje lubię - przynajmniej wiadomo czy warto kupić kawę! A może zrobisz recenzję kaw od https://blueberryroasters.pl/? W sklepie jest ich tak wiele do wyboru i wydają się naprawdę super, ale nie wiem jak smakują, bo jeszcze nie odważyłam się ich zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzuję tylko z współprac baterowych więc jeśli uda mi się nawiązać to wtedy będzie :)

      Usuń