niedziela, 28 stycznia 2018

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Przygody Tomka Sawyera” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Przygody Tomka Sawyera”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Wilga.




„Przygody Tomka Sawyera” to książka z serii klaska literatury. Od lat znana i czytana, obecnie lektura szkolna.

Tomek to chłopiec uroczy, ale niesforny. Nie lubi się uczyć, pomagać, a ciotka ma z nim same zmartwienia. Życie płynie mu na przygodach, zabawie, kombinowaniu „jak zarobić, ale się nie narobić”. Przygody ma wspaniałe, jednak i problemy go nie omijają, potrafi z nich wybrnąć, często z pomocą przyjaciela.

Historia opowiadająca nie tylko o przygodach, ale i wielkiej przyjaźni, młodości, radzeniu sobie z problemami. Momentami zabawna, momentami wzruszająca.

Wydawnictwo Wilga wydało książkę w prostej, a przy tym ładnej okładce. Jest twarda i solidna, a to sprawia, że książka posłuży długo.

Ilustracji nie dużo, czarno białe, moim zdaniem nadają książce „klimat”. Są zdecydowaną jej zaletą.

To jedna z tych książek, którą każdy powinien przeczytać. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Klasyka literatury.
·      Lektura.
·      Ciekawa, pouczająca historia.
·      Czasami wzrusza czasami bawi.
·      Czarnobiałe ilustracje nadające książce „klimat”.
·      Twarda okładka.





Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.

15 komentarzy:

  1. Przygody tomka zna chyba każdy jak mi sie zdaje to byla kiedys lektora ja bynajmniej czytalam ksiazke jako dziecko ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością bym poczytała i przypomniała szkolne lata 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba każdy zna przygody Tomka, albo z książki albo ekranizacji filmowej. Bardzo lubiłam czytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiązka z mojego dzieciństwa miło wspominana ale w takiej pieknej oprawie nie maiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś lubiłam czytać Tomka, myślę, że i moje dzieciaki kiedyś polubią

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sie przyznam ze nie czytałam w szkole nie przepadałam za lektorami i nie wszystkie czytałam. Teraz moje dzieci wogole nie maja lektur w szkole. Ale moze przy okazji wizyty w Pl im kupie

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale czasem przypomnieć sobie czytaną w młodości literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  8. warto mieć taką ksiązkę dla dzieci którą się z nią dopiero zapoznają

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladna okładka, sama chętnie przeczytalabym

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być fajna może i moje dzieci polubia

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona i brata z dzieciństwa!!!! Szalone przygody , chętnie sięgnę i dziś po tę lekturkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygody T.Sawyera,przygody Hucka Twinna kto nie zna tych książek dzieci powinny książkę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  13. To jedna z tych książek,która nigdy nie wyjdzie z mody.Czytałam,oczywiście,że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałem, to jest jedna z tych książek do której warto powrócić po latach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarze te przygody :-) fajna oprawa

    OdpowiedzUsuń