środa, 31 stycznia 2018

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerf Dzikus. Tom 19” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerf Dzikus. Tom 19”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.






Kolejne przygody uroczych niebieskich stworków w formie komiksu.

Tym razem poznamy historię pożaru w wiosce Smerfów, który spowodował utratę zimowych zapasów. By przeżyć zimę wyruszają na daleką wyprawę w poszukiwaniu jedzenia. Podczas wyprawy poznają smerfa „Dzikusa”, mają różne przygody, nie zawsze bezpieczne i ucierają nosa Gargamelowi.


Historia w komiksie jest ciekawa i zabawna. Zdecydowanie wciąga.

Ilustracje ładne kolorowe przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Moim zdaniem to kolejny komiks o Smerfach, który warto przeczytać wraz z dzieckiem, jeśli je lubimy. Polecam


Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Ładne ilustracje.
·      Zrozumiały tekst.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Galaktyka Czytelnika.

Komiks pt.: „Smerf Dzikus. Tom 19” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Sama bym piczytala bo lubie ta bajke ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczytała bym z chęcią i chodź na chwilę przypomniała lata dzieciństwa Smerfy jak najbardziej lubiana bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Smerfy jak widać łączą pokolenia. Moi synowie tak jak ja uwielbiają je oglądać. Bajeczka w formie komiksu zachwyca swoimi ilustracjami, krótkim i zrozumiałym tekstem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy bajka mojego dzieciństwa. Komiks fajny kolorowy az chce sie czytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubilam smerfy, lubię i dziś

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam smerfy. Najlepsza bajka z mojego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super,moje dziecięce lata i jeszcze w formie komiksu bomba ,genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubimy smerfy, a komiksy z nimi są fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Smerfy znam od lat, rok temu byliśmy na przedstawieniu na żywo...rewelacja , a komiksy uwielbiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Smerfy ponadczasowe,z dziecięcych lat.Szkoda,że wtedy nie było tak fajnych komiksów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będąc dzieckiem zawsze uwielbiałam Smerfy, była to moja ulubiona wieczorynka, zawsze czekałam z niecierpliwością na kolejne przygody Wioski i Smerfów oraz co tam wymyśli Gargamel. Moja córka miała już do wyboru całe mnóstwo bajek jednak tak jak i ja w dzieciństwie uwielbiała Smerfy. Fajnie, że są takie książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. komiksy ze smerfami mają coś fajnego w sobie,my znamy za młodu nasze dzieci lubią,fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie lubilam komiksow ale ten jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń