środa, 27 września 2017

Cartamundi Polska Gra zabawa liczbami - OPINIA

Zapraszam na opinię o grze zabawa liczbami, jaką otrzymałam od firmy Cartamundi Polska.










Gra przeznaczona jest dla dzieci w wieku 6+, ale mój prawie pięciolatek zdecydowanie poradził sobie z najniższym poziomem trudności.

W opakowaniu znajdziemy karty do gry, kostkę oraz instrukcję z dwiema propozycjami gier.
Pierwsza polega na powiększaniu i pomniejszaniu cyfr, a wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart. Dzięki grze dziecko uczy się, która liczba jest większa a która mniejsza, a także dodawania i odejmowania.
Druga polega na układaniu liczb, w zależności, co wypadnie na kostce należy ułożyć najwyższą lub najniższą liczbę.

W obie gry można grać na trzech poziomach trudności używając liczb jedno cyfrowych, dwu cyfrowych lub trzy cyfrowych. Dzięki temu w grę może grać zarówno syn jak i dziesięcioletnia córka i każde się uczy przez zabawę.

Karty są dość solidne, nie niszczą się szybko, nie łamią, oczywiści używane zgodnie z przeznaczeniem.

Opakowanie to plastikowe pudełko rewelacyjnie zdające egzamin do przechowywania gry. Nie zajmuje dużo miejsca, co dla mnie jest dużym plusem.

Gra jest bardzo ciekawa, dzięki niej dziecko uczy się bawią. Osobiście bardzo lubię taką formę nauki, a grę zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Dwie gry.
·      Trzy poziomy trudności.
·      Solidne.
·      Wygodne, plastikowe, nie duże pudełeczko do przechowywania gry.
·      Nauka przez zabawę.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Cartamundi Polska oraz FB.

14 komentarzy:

  1. dla dzieci to jest dobra taka gra, ponieważ się uczy liczb, cyfera to podstawa, przy okazji sie zabawi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa gra moja co p[rawda wiekowo ma 6 lat ale nie przepada za takim ale kto wie może w zerówce sie przekona

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj mial okazje w nua grac i tez dal rade ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. słynna walizka,ciekawa gra,młoda moja uwielbia takie rozwiązania i ja również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa i nauka przez zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna :-) sama bym.sobie nią pograla :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ma pani te edukacyjne gry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa gra i to jeszcze w super wygodnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń