piątek, 24 marca 2017

Wydawnictwo Wilga Kolorowanka pt.: „Pixelo. Rycerze” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance pt.: „Pixelo. Rycerze”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Wilga.





To pierwsza tego typu kolorowanka i według mnie jest genialna. Małe kwadraciki, które część trzeba pokolorować a na części przykleić odpowiednią naklejkę wspiera dziecko zarówno w nauce kolorów, kolorowania, naklejania w odpowiednim miejscu, jak i jest doskonałą zabawą.

U mnie używała jej zarówno Amelka, jak i Ksawery. Oboje stwierdzili, że rewelacyjna, a ja stwierdzam, że nadaje się dla dzieci w każdym wieku.

W książce znajdziemy 10 pikselowych obrazków i aż 600 naklejek. Uwierzcie, to długie godziny zajęcia dla dziecka, a dla rodzica chwila wytchnienia, ponieważ do nich nie potrzebna jest pomoc J.

Moim zdaniem rewelacja i zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Kolorowanie i naklejanie kolorowych kwadracików.
·      Nauka kolorów.
·      600 naklejek.
·      10 pikselowych obrazków.
·      Dla malucha i starszaka.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Wilga oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. fajna ja pierwszy raz podobna widze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i pomysłowa książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wyzwanie dla chlipakiw ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna dokładnie nigdy takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Synek uwielbia naklejac naklejki. Na pewno spodobała by mu sie

    OdpowiedzUsuń
  6. coś innego niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzieś widziałam taką książeczkę u siostry ciotecznej synka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę kupię dla syna lubi naklejki i kolorować

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :-) po prostu genialna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa z pikselami.Tyle jeszcze naklejek łał

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER COS INNEGO OD ZWYKLYCH KOLOROWANEK

    OdpowiedzUsuń
  12. Rycerze nie tylko dla dziewczynek :) Ciekawa forma kolorowanek i mnóstwo naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa kolorowanka z tyloma naklejkami. Świetna dla moich chłopców byłaby. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ... nigdzie z taką się nie spotkałam :O

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna, atrakcyjna i ciekawa dla dziecka. Super rozbudzi ciekawośc malucha

    OdpowiedzUsuń
  16. super i wiele godzin zabaw :))

    OdpowiedzUsuń
  17. 600 naklejek to robi wrażenie. Fajna książka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super kolorowanka,podoba mi sie :),ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysl. Fajna ta kolorowanka

    OdpowiedzUsuń
  20. Naklejki to cos co mój dzieci kochaja a ja nie za bardzo bo naklejają je wszędzie począwszy od szafek skonczywszy na talerzach 😆 i ubraniach

    OdpowiedzUsuń