sobota, 25 marca 2017

Mika tworzy Opaska - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce, jaką otrzymałam od Mika tworzy.





Opaska miała być moja, ale tak się Amelce spodobała, że dość szybko przekonała mnie, że skoro na nią doskonale pasuje, na mnie będzie zdecydowanie za mała J.

Jest szeroka, co okazało się dużą zaletą. Doskonale zakrywa uszy, gwarantując, że żaden wiatr im nie straszny.

Wizualnie jest bardzo ładna. Materiał w jelonki będzie pasował zarówno dziecku jak i osobie dorosłej.

Jakość wykonania jest na najwyższym poziomie. Nitki nie puszczają, guziczek nie odpada.

Materiał się nie mechaci, nie kurczy i nie rozciąga. Prana wiele razy nadal wygląda jak nowa.

Córa jest bardzo zadowolona z opaski. Nie podciąga się do góry nie spada na oczy, jest bardzo wygodna.

Ładna, wygodna, wysokiej, jakości, zdecydowanie warta zakupu i oczywiście polecam.


Zalety:
·      Śliczna.
·      Szeroka.
·      Wygodna.
·      Nie mechaci się.
·      Nie podciąga się do góry, nie spada na oczy.
·      Dla osoby dorosłej i dla dziecka.






Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mika tworzy.

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i praktyczna a rozmiar szerokości to zaleta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNA A TO ZE NIE PODCIAGA SIE DO GORY JEST NAJLEPSZE

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie ten wzor i super szerokosc eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna nic dziwnego że córcia ją wzieła sama bym nosiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelka widać bardzo zadowolona ;-) opaska śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, aczkolwiek mogłaby by być trochę węższa jak dla mnie, ale nie wiadomo czy by się wtedy nie zsuwala z uszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, a wręcz pewna jestem że żaden problem by pani z strony zrobiła węższą :)

      Usuń
  7. śliczna ja takiej nie widziałam tzn szerokiej zwykle sa wąskie ale i wzó fajny mniej spotykany

    OdpowiedzUsuń
  8. Szeroka to i dobrze zakrywa uszka.Mi się również podoba wcale się nie dziwię,ze Amelka przywłaszczyła ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne wygląda i ma żywe kolory jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. :) czyli córka zadowolona bo uszka nie marzną a mama kupi sobie drugą

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna opaseczka. Bardzo ładny wzór, i pasuje córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka twarzowa ... śliczna i taka kolorowa <3 coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie się prezentuje jak dla dorosłych to taka młodzieżówka

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś lubiłam nosić opaski obecnie nie czułabym się dobrze w takiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygląda aczkolwiek ciut za szeroka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa opaska, choć i może wydaje się za szeroka, to jednak spełnia swoją funkcję ochrony uszu

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna choc wyglada dla mnie ciut za szeroko. Bym ciut ja sciagnela i byloby wizualnie super oczywiscie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się podoba ubolewam bo moja córka nie przepada za opaskami

    OdpowiedzUsuń