niedziela, 26 marca 2017

BingoSpa Creme Brulee do kąpieli - OPINIA

Zapraszam na opinię o Creme Brulee do kąpieli, jakie otrzymałam od BingoSpa.




Sól ma wspaniały zapach Crème Brûlée. Bardzo intensywny w opakowaniu, doskonale wyczuwalny po dodaniu do wody.

Wsypana do gorącej wody i dokładnie wymieszana rozpuszcza się całkowicie. Dla mnie to ogromna zaleta, ponieważ nie lubię, gdy drobinki pozostają, bo kąpiel przestaje być przyjemna.


Po wyjściu z wanny skóra jest miękka i delikatna, a ja odprężona. Efekt zarówno na skórze, jak i odprężenia pozostaje jeszcze długo po wyjściu z wanny.

Jest wydajna. Nie trzeba wsypać pół opakowania, aby zapach był na tyle intensywny by kąpiel była przyjemnym odprężeniem.

Na pewno już domyśliliście się, że kocham długie, pachnące kąpiele. Sól zdecydowanie daje mi taką właśnie kąpiel. Polecam.


Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Odprężająca kąpiel.
·      Po kąpieli skóra miękka i delikatna.
·      Całkowicie się rozpuszcza.
·      Wydajna.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę BINGOSPA Polska oraz na FB.


Creme Brulee do kąpieli BingoSpa znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. uwielbiam sole choc ja nie mam wanny i racze sie nimi w kąpieli stóp ale cos za coś ma więcej miejszca w łazience ale prysznic to mi to samo co wanna :P akurat mi sie skonczyła może sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. Sól fantastyczna z tego co czytam. I z pewnością pięknie pachnie. Muszę wypróbować koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie kąpiele z solą relaksujące i odprezajace

    OdpowiedzUsuń
  4. Pelen relaks podczas kapieli to jest to

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto się zrelaksować w wannie z dodatkiem soli

    OdpowiedzUsuń
  6. I relaks gwarantowany ach jak mi tego brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. w takiej chwili zazdroszczę wanny

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm zapowiada się ciekawie ... tylko do takich rzeczy trzeba mieć wannę ... ja niestety mam na razie prysznic ... oby to się szybko zmieniło ....

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach przecudowny, i odprężyć się można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo interesujace

    OdpowiedzUsuń
  11. Super taka kąpiel by mi sie przydala

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno sobie nie robiłam takiej odprężającej kąpieli.Zaciekawiłaś mnie ogromnie tą solą :) Nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to mam pomysł jak zaplanować wieczór ze wspólną kąpielą

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten deser a jako sól do kąpieli zaskoczył mnie trochę.

    OdpowiedzUsuń
  15. W z takim dodatkiem kąpiel to sama przyjemność :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez lubię polezec w wannie😊
    Markę znam dlugo na codziennie stosuje sole do stop😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor tej soli. Przydała by się taka

    OdpowiedzUsuń
  18. Soli nie uzywam ale to dlatego ze ja zawsze szybki prysznic preferuje. Bingo Spa ma super sole tego jestem pewna choc tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Soli nie uzywam ale to dlatego ze ja zawsze szybki prysznic preferuje. Bingo Spa ma super sole tego jestem pewna choc tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń