sobota, 28 stycznia 2017

sowka.net.pl Rajstopki chłopięce - OPINIA

Zapraszam na opinię o rajstopkach chłopięcych, jakie otrzymałam od strony sowka.net.pl.






Rajstopki są bardzo dobrej, jakości. Prane 10 razy wyglądają jak nowe. Nie zmechaciły się (jak się przypatrzymy znajdziemy jakieś maleńkie pojedyncze zmechacenia, ale w porównaniu do tego jak wyglądają po 10 praniu inne śmiało mogę użyć stwierdzenia, że nie są zmechacone). Kolory pozostały żywe, nie skurczyły się i nie rozciągnęły.

Wizualnie są bardzo ładne. Typowo chłopięce, ciemne z kolorowymi paskami i czerwonym samolotem.

Duży plus dla mnie to fakt, że nie zsuwają się z pupy, a jednocześnie na brzuszku nie pozostaje pasek.

Moim zdaniem posiadają same zalety i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Nie zsuwają się z pupy.
·      Nie uciskają brzuszka.
·      Nie mechacą się.
·      Nie rozciągają się i nie kurczą.
·      Ładne.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę sowka.net.pl oraz na allegro gdzie znajdziecie rajstopki.

25 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo ładnie jak dla chłopca, najważniejsze że wygodne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja super :) szkoda że ja nie używam u synka narazie nie potrzebuje a ja zwykle jak na dwór idziemy mam ocieplane spodnie
    ale na przyszłość nie wykluczam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ładnie. Dla chłopców super.

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopki dla chłopców jak najbardziej na czasie - zimą

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super :) Dobrze się trzymając i jednocześnie nie uciskają brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak rajstopki najwygodniejsze do latania po domku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie w rajstopkach to zsuwanie z dupki wkurza. Fajnie, że te są fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam właśnie na rajstopki z tej firmy,osobiście Wiktoria bedzie mogła się przekonać czy są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:26

    Bardzo dobra firma

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:27

    Bardzo dobra firma

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny wzór. Parę razy synek zakładał rajstopki ale jakoś nie jest zachwycony noszeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wzór, a jesli i jakość dobra to rajstopki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka par ostatnio wyrzuciłam bo właśnie dziecku zsuwały się z pupy.Zajrzę na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladne. Mamy właśnie problem z suwaniem się z pupy

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Bardzo fajne rajstopy . Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te rajstopki , fajnie że są dobrze wykonane i nie zjezdzają z pupy

    OdpowiedzUsuń