niedziela, 15 stycznia 2017

Skoncentrowane środki czystości, porady Fresh żel Obermark - OPINIA

Zapraszam na opinię o Fresh żelu Obermark, jaki otrzymałam od strony Skoncentrowane środki czystości, porady.




Żel mieści się w plastikowej butelce z zatyczką typu „klik”. Po jej otwarciu znajdziemy nie duży „dzióbek” z niewielkim otworem. Ciekawe rozwiązanie, ponieważ nie ma problemu w stylu, że za duża ilość się wylała. Używa się go dobrze, bez problemu można aplikować prosto z opakowania.

Ma bardzo przyjemny, lekko owocowy zapach. Bardzo rzadko się zdarza, by płyn do toalety miał ładny zapach, co dla mnie jest dużym plusem. Nie muszę go używać w nocy, przy zamkniętych drzwiach i zatkanym nosie J. Zapach pozostaje dłuższy czas po użyciu (do paru godzin w zależności ile go użyjemy).

Konsystencję ma gęstą, żelową. Dobrze się pieni i jest bardzo wydajny.

Działanie ma według mnie rewelacyjne. Co prawda nie miałam okazji go testować na „zapuszczonej” toalecie, ale ze względu na bardzo twardą wodę u mnie ciągle pojawia się kamień. Niestety w większości przypadków nie wystarcza polać i delikatnie wyczyścić by go usunąć, ale trzeba szorować używając dość dużej siły. Z tym żelem siła jest nie potrzebna, wystarczy pozostawić go na około pół godziny i delikatnie umyć, a kamień znika (mowa o „świeżym” kamieniu nie takim kilkuletnim). Zauważyłam również, że, od kiedy jest używany kamień praktycznie się nie osadza (minimalnie). Jego działanie zadowoliło mnie w 100%.

Moim zdaniem płyn ma wygodne opakowanie, przyjemny zapach i co najważniejsze jest skuteczny. Polecam.



Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wydajny.
·      Przyjemny zapach.
·      Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Skoncentrowane środki czystości, porady.

20 komentarzy:

  1. oj tak u mnie to samo z kamieniem i co ja nie robiłam by sie go pozbyć mimo nawet cpodziennego mycie zawsze zostaje osoad i wychodzi kamień :/ dobrze że jest cos co może mi pomóc i warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie wyprobuje umnie tez twarda woda i uporczywy kamien

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płyn, i wydajny, i łatwe dozowanie. A co najważniejsze skuteczny na kamień. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten płyn, skuteczny i pachnący :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja co do żeli jestem mało przekonana, ale bym się skusiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. płyn do wc który pachnie - super sprawa jak dla mnie a do tego radzi sobie z kamieniem - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. żelowa konsystencja daję świetną wydajność,zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm nie lubię tych chemicznych duszących zapachów ... muszę się rozejrzeć i go wypróbować :) a nóż i mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płyn do wc pachnący :DDDD superr

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt o tak szerokim działaniu jest godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoncentrowany i skuteczny koniecznie muszę u siebie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mi się kończy. Doborze wiedziec. Może spotkam ten. Zapach pewnie super bo inne to niezbyt ładnie pachna

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny i ważne że wydajny

    OdpowiedzUsuń
  14. działa skutecznie,nikt nie lubi męczyć sie z myciem wc

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam innego środka do czyszczenia toalety.chętnie przerzucę się na ten skoro taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, chętnie przetestowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Izabela Bathke1 lutego 2017 14:32

    Chętnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie wygodne i wydajne a do tego produkt skuteczny ..Nic tylko brać !

    OdpowiedzUsuń