poniedziałek, 27 czerwca 2016

Eveline Cosmetics Lakiery do paznokci miniMax - OPINIA

Zapraszam na opinię o lakierach do paznokci miniMax, jakie otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.







Do testów otrzymałam 5 lakierów w różnych odcieniach, każdy z nich mi się spodobał, jednak moim zdecydowanym faworytem jest zielony.

Konsystencję mają średnio gęstą, nie „spływa” z pędzelka, a jednocześnie dobrze się rozprowadza.

Dość szybko wysychają na paznokciach, co dla mnie jest zdecydowanym plusem.

Pędzelek, no cóż mnie nie zachwycił. Jest szeroki (to na plus), ale dla mnie dość krótki i nie za dobrze się nim nakłada lakier.

Na paznokciach wytrzymują od 4 do 6 dni w zależności od tego, co robimy. Moim zdaniem jest to zdecydowanie długi czas.

Kryją dość dobrze, jedna warstwa (kładę grubiej) wystarcza, aby było ok, a gdy nałożę dwie mam doskonałe pokrycie, z pięknym, dość intensywnym, ale nienachlanym kolorem.

Ogólnie, nie licząc pędzelków uważam, że lakiery są świetne, polecam.


Zalety:
·      Ładne kolory.
·      Dobrze kryją.
·      Szybko schnące.
·      Odpowiednia konsystencja.
·      Wytrzymują od 4 do 6 dni na paznokciach.



Wady:
Zbyt krótkie, przez co nie wygodne pędzelki.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics.

27 komentarzy:

  1. ale śliczne kolorki, wszystkie mi sie podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli kładziesz grubszą warstwę, to trudno uwierzyć, że lakier szybko wysycha :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nikogo do wiary nie namawiam za to z chęcią poznam twe imię :)

      Usuń
    2. Oczywiście że nie namawiasz, ale swoim wpisem reprezentujesz firmowy produkt. Nie rób więc antyreklamy! Moje imię? Chyba nie ma tutaj większego znaczenia.

      Usuń
    3. no cóż ma bo pod anonimem można wszystkiego się czepić trochę odwagi :)

      Usuń
  3. oj lubię lakiery co długo się trzymaja nie przepadam za mocnymi kolorami bo mam zwykle krótkie paznokcie :) ale na nogi z miłą chęcia :)każdy kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żywe kolory lakierów,ostatni amarantowy jest świetny ,niebieskie również ,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko wysycha to idealne dla mnie. Kollory super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery , które szybko schną ... Piękne kolory zwłaszcza ten ciemny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kolorki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kolorowo, to możesz Aniu zaszaleć na wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorki lakierów i jak świetnie kryją.Jeszcze nie miałam lakierów z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już mam sporą kolekcję lakierów, jednak Semilacki u mnie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja ! piękne kolorki ! uwielbiam takie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już nie kupuję lakierów, przerzuciłam się na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również go polecam.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne kolorki :-) lato witam

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo fajnych kolorów lakiery pewnie znajdą tu wiele fanek

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedne lakier z tej serii i bardzo go lubię :) wystarczą zaledwie 2 warstwy i wysycha naprawdę szybko, co jest wielkim atutem dla mnie :) bardzo lubię te szerokie i zaokrąglone pędzelki :) z czystym sumieniem mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna gama kolorów taka idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanisław Marek

    Fajne kolory

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny gruby pędzelek ułatwia rozprowadzenie lakieru.

    OdpowiedzUsuń