sobota, 21 maja 2016

Przegląd poczty 16.V - 20.V



Nowa współpraca z Koncept PR, do testów otrzymałam kosmetyki Eveline i Oeparol.





Kontynuacja współpracy z vlaboratories, do testów dostałąm duży zestaw kosmetyków na bazie koziego mleka.






Nowa współpraca z BIRKO - czapki dla dzieci, do testów otrzymałam 2 chusty z daszkiem oraz czapeczkę.







Nowa współpraca z Młyny Stoisław, do testow otrzymałam różne typy kaszy i mąkę.





Nowa współpraca z Animos, do testów dostałam książeczki oraz m.in. ściereczki.




I jak się podobają paczuszki?

15 komentarzy:

  1. Boskie czekam na opinie jest o czym pisac

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opinie Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał no świetne zestawy ... najbardziej ciekawi mnie "vlaboratories" super cieszę się ... będzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle ciekawie to wygląda, będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) czekam na recenzję książeczek Animos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. subcio :) będzie sie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne rzeczy, jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ło matko -- podzielisz się ?? :D hihi super paczki

    OdpowiedzUsuń