wtorek, 29 marca 2016

KaroloVe wytwory Szkatółka - OPINIA

Zapraszam na opinię o szkatułce, jaką otrzymałam od KaroloVe wytwory.







Szkatułka jest nieduża, drewniana, ozdabiana metodą Decoupage.

Była robiona specjalnie dla Amelki i muszę przyznać, że skradła jej serce. Ciemny fiolet na zewnątrz oraz złoty kolor w środku doskonale do siebie pasują. Ozdobiona ślicznymi motylkami w różnych odcieniach fioletu i złotem oraz wróżką. Całość prezentuje się ślicznie i pasuje zarówno dla małej dziewczynki jak i już dla takiej dorastającej.

Jakość wykonania mnie bardzo mile zaskoczyła, podziwiam dokładność, talent oraz cierpliwość, ponieważ szkatułka jest idealna w każdym centymetrze.

Jej, jakość mnie zaskoczyła, mój mały urwis postanowił zabrać ją siostrze i sprawdzić czy aby nie nadaje się na stołek do siedzenie. Wyszło na to, że się nadaje, ponieważ nie doznała żadnych uszkodzeń, nadal wygląda jak nowa.

Zamykana na bolec, nie otwiera się „sama” np. podczas przenoszenia a jednocześnie nie potrzeba dużo siły, aby ją otworzyć. Amelka trzyma w niej swoje kolczyki, więc dla mnie jest dużą zaletą, że nie potrzebuje pomocy, aby się do nich dostać.

Obie uważamy, że jest piękna i bardzo solidna, polecamy.






Zalety:
·      Piękna.
·      Zrobiona z ogromną starannością.
·      Solidna.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  KaroloVe wytwory.

25 komentarzy:

  1. Śliczna i można było ją wygrać :) gratuluje dla szczęśliwca z pewnością ze swojej również będzie zadowolony i dodam ze mam podobny gust co Amelka bo kocham motyle i złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i te motylki, długo Wam posłuży

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna uwielbiam takie szkatułki mam dwie i marzy mi się jeszcze jedna w łowickie wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowickie wzory też robię, więc zapraszam :)
      Pozdrawiam,
      Karolina (KaroloVe wytwory)

      Usuń
  4. Ha ha ha to już teraz wiem,kto ją otrzymał,bo taką właśnie wybrałam jako nagrodę.Jest śliczna,wyjątkowa :) z KaroloVe robimy inny projekt i przyznam się iż skusiłam się jeszcze tam o świeczniki i ramkę .Dziewczyna ma świetną pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Przydalaby mi się taka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i przydatna ... zastosować wiele ... super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocza w sam raz dla księżniczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności <3
    Sama mam od Karolove Wytwory piękną zakładkę <3
    http://piszeczytamgotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i do tego jaka wytrzymała :) Można pomyśleć i dać ją w prezencie z pewnością będzie udany dla każdej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna szkatułka,motylki i te kolory idealnie pasują dla małej damy

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekna przecudna wprost odjazdowa ja czekam na zakładke ktora wygralam mysle ze bedzie rownie cudna Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna! Nie wiem czy i Wasze dzieci, ale moja córka ma wiele skarbów, nawet nie chodzi o biżuterię, ale zawsze w szufladzie znajdą się kamyki :) oo takie hobby mojej Tosi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna :) Agusi na skarby by się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wyroby z tej strony polecam bo autorka to wyjątkowo uzdolniona i ambitna kobieta a do tego pracowita i wszystko wykonuje perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna, słodka, sama o takiej marzę, bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała idealna na drobiazgi lub nawet biżuterię

    OdpowiedzUsuń