wtorek, 29 grudnia 2015

Betula Kosmetyki naturalne SYLVECO BALSAM MYJĄCY DO WŁOSÓW Z BETULINĄ - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie myjącym do włosów z betuliną Sylveco, jaki otrzymałam od sklepu Betula Kosmetyki naturalne.




Balsam myjący testował mąż. Na początku nie był zadowolony, ponieważ włosy strasznie zaczęły się przetłuszczać. Efekt taki jednak był około dwa tygodnie, (czyli 4 mycia, ponieważ mąż myje włosy przeważnie dwa razy w tygodniu). Po tym czasie przetłuszczanie znikło, a włosy stały się zdrowsze, pełne blasku i mocne.

Zapach ma dość intensywny, ziołowy zapach. Czuć go podczas mycia włosów, natomiast na nich pozostaje bardzo delikatnie, prawie niewyczuwalnie.

Jest delikatny dla skóry głowy, nie powoduje podrażnień, a wręcz przeciwnie, łagodzi podrażnienia.

Opakowanie to plastikowa butelka z zamknięciem typu klik, wygodna w użyciu.

Konsystencję ma średnio gęstą, aplikuje się go łatwo, nie ma problemów z jego usunięciem z włosów. Jest dość wydajny.


Jeśli używamy go regularnie jest naprawdę dobry, mąż poleca.





Zalety:
·      Ładny zapach.
·      Wydajny.
·      Łatwa aplikacja.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Dobrze oczyszcza włosy.
·      Włosy stają się zdrowsze, pełne blasku i mocne.









Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Betula Kosmetyki naturalne oraz FB.


SYLVECO BALSAM MYJĄCY DO WŁOSÓW Z BETULINĄ znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Cos dla panow a co im tez sie nalezy ja lubie ziołowe zapachy wiec napewno mi nieprzeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to fajnie moje niby wyglądaja na zdrowe ale po głębszym obejrzeniu sa strasznie zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam myjący? ciekawe :) z kosmetyków Sylveco miałam okazję testować peeling do twarzy, bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam myjący czyli rozumiem przez to że i do włosów i do ciała? Chyba że się mylę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o balsamie myjącym do włosów.Moje są przetłuszczające i jestem ciekawa jak włosy zareagowałyby na ten preparat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takim balsamiedo włosów. Ciekawe jak działa
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. nieslyszalam o takim cudzie jeszcze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne jest jeszcze bardziej delikatny dla włosów niż szampon.Czego teraz nie wymyślą :) .Plus za zapach ziołowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żona miała kiedyś kosmetyki Sylveco i była zadowolona, zatem i taki kosmetyk byłby zdobył jej uznanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto wypróbować :) Może wreszcie znajdę produkt na swoją czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylveco miałam i z czystym sercem mogę polecić

    OdpowiedzUsuń
  12. mało kiedy używam szamponu do włosów,balsam też by nie miał u mnie takiego wzięcia jak pewnie u żony

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o takim a na pewno by mi sie przydał. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. najważniejsze że skuteczny!
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy produkt, coś takiego mi by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam produktów tej marki, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje się być fajny, najważniejsze że jest skuteczny i ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo, godny zainteresowania. Koniecznie trzeba spróbowac. Monika P.

    OdpowiedzUsuń