czwartek, 12 marca 2015

TESTOWANIE LEGO DUPLO.

TestMeToo - dołącz do nas

14 komentarzy:

  1. my również załapaliśmy się na testowanie :) myślałam, że klocki będą jakimś malutkim zestawem a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak tylko dowiedziałam się poszukałam jaki to będzie zestaw

      Usuń
  2. My też z Oliwką testowałyśmy :) super zestaw. Córeczka zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. superowe sa i fajnie ze duze, syncio moglby sie bawic a ja moglabym zajac sie czym innym bez obawy ze polknie jakis drobny element.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, Tosieńka jak będzie mieć 2 latka to już wiem jakie klocki wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co małemu mogę kupić na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierali dzieci koło 2 lat z tego co widziałam po opiniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety się nie załapałam, a bardzo żałuje, super zestaw a opinia jak zawsze wyczerpująca ;)

    OdpowiedzUsuń